About this Blog

This blog is created as a medium to sharing my thought, my life and to write anything i want...
I will try to add some useful information in this blog...
Let's assume this blog as a medium of learning...

I bear witness that there no other God except Allah, and , I bear witness that Muhammad (pbuh) is a servant of Allah and His Messenger...

Wednesday, September 8, 2010

Ketegaq..

Assalammualaikum……

Post kali ni bertajuk ketegaq coz saya ni memang degil…hehehehehe…malam ni, ingat nak pi lepak dengan wan cat dekat rumah dia iaitu Pedu…. Wan cat ada ajak main futsal, tapi tolak la secara baik… Gtau la dia yang tangan tak senbuh lagi… malam ni ada la jumpa skolmate lama..banyak gak la….awal tu jalan2 tengok kuih dan baju..tengok ja…. Tak beli pun…hehehehehe…

Lepas penat berjalan tu, g la lepak dekat kedai makan…ada la dekat 10 orang lebih2…lepak lama juga la….sampai pukul 1 lebih2…masa ngah minum2 kat situ, budak2 ni ada la ajak main futsal…awal tu memang nak tolak..ntah macam mana leh lak asa nak main… tahap boring sangat la tu..dah malas nak buka buku dan tengok ceta…nasib baik la kuar lepak…leh juga sihatkan badan…heeheheehe

Saya cakap ketegaq tu sebab, sebenarnya tangan saya yang jatuh masa main futsal dulu masih tak sembuh lagi…. Walaupun tahu yang tangan tak senbuh lagi dan kalau struktur tulang tak ok, saya maybe kena operate…. Hum… tapi, nak buat macam mana…saya memang buas dan agak degil sikit…lagipun tak da sapa yang nasihat jangan main…hehehhehe…

So, main la…main dari pukul 2 pagi sampai pukul 3.30 pagi.. agak letih la juga… coz lama x main..huhuhuhu… dan malam ni kali pertama saya main dengan budak2 tu… before diz, tak pernah pun dan saya lebih prefer untuk tengok ja… heehehhehehe……

Habis ja main, terus pi minum kat kedai…ingat nak makan sekali, tapi budak2 tu semua x makan..malas la saya pun….saya just dengar ja la… coz budak2 ni aliran lain dan saya aliran lain masa sekolah menengah dulu…huhuhuhuhu….

Pastu balik rumah dan menulis entri ni sambil gerak mak bangun..heheheehehe..anak yang baik kan….bangga la pula…astaghfirullah… huhuhuhuhuhu….. em, before tu, ketegaq ni maksudnya degil, tak dengaq cakap… ketegaq ni bahasa kedah…hehehhehe….selamat bersahur…kepada saya la kot…dan selamat berpuasa pada semua,….hehehehhe

Have a nice day…..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...