About this Blog

This blog is created as a medium to sharing my thought, my life and to write anything i want...
I will try to add some useful information in this blog...
Let's assume this blog as a medium of learning...

I bear witness that there no other God except Allah, and , I bear witness that Muhammad (pbuh) is a servant of Allah and His Messenger...

Monday, October 8, 2012

Janji itu manis..andai dari Tuhan

Janji...

aku pun terfikir gak..kenapa orang selalu menabur janji???
kekadang, tak ditepati pun...
manis dimulut macam makan madu kot..hahahha

Tapi, mostly kan, manusia ni x sedar yang hati dia tu mudah dibolak-balik..
jadi, ada yang mungkiri janji...
aku rasa, aku pun termasuk dalam golongan tu..
huhuhu...

Sebelum ni, aku kena tegur ngan manusia lain. cuba la percaya kat orang..
ok..aku mula percaya dekat orang dan at the end... aku end up dengan hilang kepercayaan ngan orang..
hahahha...itulah aku..aku payah nak percaya orang...

aku tanya, janji? dibalasnya janji.. bila aku bertanya tentang janji..dikatanya aku mengungkit..
ok fine.. kau hidup cara kau..aku hidup cara aku..
walaupun aku sorang2..:-)

tapi, hanya janji2 Pencipta aku ja aku percaya... Manusia? aku akan percaya kalau dia sayangkan Pencinta aku lebih dari dia sayangkan aku..

Tada.... peringatan untuk aku...

2 comments:

Kina said...

nice entry,...heee
manusia mmg suka berjanji,...

hafeez said...

:-)...alhamdulillah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...