About this Blog

This blog is created as a medium to sharing my thought, my life and to write anything i want...
I will try to add some useful information in this blog...
Let's assume this blog as a medium of learning...

I bear witness that there no other God except Allah, and , I bear witness that Muhammad (pbuh) is a servant of Allah and His Messenger...

Saturday, October 27, 2012

Raya Haji Yang Kedua Kalinya Di UIA

Salam...

ok...ni second time aku raya eiduladha kat bumi UIA ni.
reasons aku tak nak balik:
1) aku nak siapkan assignments
2) nak jimat duit yang dah makin kurang
3) sebab badan x sihat(demam+selesema), malas nak kena aircond and berjalan jauh.
4) aku nak tido.

hahhahahaha..
simple kan reasons tu... tapi, reason 1 ngan 2 tu jadi cam len.
selama seminggu cuti, duit aku habis dekat RM 200.
keja kuar ja dari hari sabtu sampai hari jumaat.
bowling, makan, beli buku and karok.
Damn.

pastu, asignment x start sentuh langsung..
hahahha...
kalau aku balik, mesti dah jimat and dah membaca buku dah kat rumah tu..
tapi, bagi ayat nak sedapkan hati kat diri sendiri,.
"InsyaAllah ni sem last, so, x pa la beraya la kat sini kejap"
hum...

Actually, I have made a mistake..

p/s: harini merempit kat area Sogo. Alhamdulillah sebab burung berak atas kusyen moto, so, mandi bersabun juga si KAV tu...huhuhu

2 comments:

faaizz d. zul said...

bro, aku respek reason nombo 1 kau. haha.

salam eid Adha!

hafeez said...

hahaha..itu reason yang mostly semua org guna..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...