About this Blog

This blog is created as a medium to sharing my thought, my life and to write anything i want...
I will try to add some useful information in this blog...
Let's assume this blog as a medium of learning...

I bear witness that there no other God except Allah, and , I bear witness that Muhammad (pbuh) is a servant of Allah and His Messenger...

Monday, April 23, 2012

Andrea Hirata dan Mitch Albom

Salam.. it has been a while kan????

macam lama ja aku x berblogging....
sibuk? x da masa? banyak kerja? x da idea? x tau nak menulis??
tu semua alasan....sebab aku jarang berblogging sebab aku tak pandai lagi nak urus masa dengan elok..
huhuhuhuhu...
tiada lagi alasan, tetapi, itulah kenyataan,...yang aku sedang mencuba....

em, Andrea Hirata dan Mitch Albom tu adalah nama penulis buku...
Andrea Hirata menulis buku bertajuk Edensor....aku suka buku ni dan aku dah pun habis membacanya....
cerita tentang perjalannya...real life story la....
bez...agak bez.. 
aku beli buku ni guna baucar buku 1 malaysia aritu...

kemudian,
aku beli buku tulisan Mitch Albom ni...buku dia bestseller gak la...
Buku dia yang aku beli guna baucar tu, bertajuk Tuesday with Morries yang dalam bahasa melayu..
aku tertarik dengan caption and gambar kat buku tu....
buku ni ngan buku andrea, aku beli dekat book fair kat UIA...
love at first sight...hehehhee

Buku Mitch Albom yang kedua aku beli, bertajuk For One More Day...
Buku ni aku beli dekat amcorp mall...
masa tu aku kuar sorang2..serius aku boring hari tu...aku g mid valey dulu, kemudian aku pi Amcorp mall..
hum..rambang mata gak masa kat kedai Book Excess tu..banyak sangat..murah2...
unfortunately, all in English....
Btw, bez juga tau buku tulisan Mitch Albom ni...
aku really enjoyed it...
buku ni aku beli guna duit sendiri..baucar dah habis digunakan...huhuhu

sebenarnya, banayak aku nak update ni..hehehe..but, one by one kot...hehehe
ok...dats all....

currently, listening to bicara cinta...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...