About this Blog

This blog is created as a medium to sharing my thought, my life and to write anything i want...
I will try to add some useful information in this blog...
Let's assume this blog as a medium of learning...

I bear witness that there no other God except Allah, and , I bear witness that Muhammad (pbuh) is a servant of Allah and His Messenger...

Monday, February 28, 2011

Kite Competition and German Deli....









Kite competition...

hehehehe... hari sabtu lepas, saya dan rakan2 bermain layang2...kami bermain layang2 di hadapan padang hostel kami.... sungguh seronok sekali...keriangan jelas terpancar di muka saya dan rakan2...hahahahha...mantap x?

btw, KAED ada organize kite competition and we took part in it....nak cerita sikit tentang layang2 ni.... sebenarnya nak buat layang2 sendiri...we did make it...ada la buat 2 layan2..tapi satu ja berjaya dinaikkan.... tido lewat kot masa buat layang2 tu.. petang tu, teman hafiz g ambik buuh kat blakang mahalah dot dot dot.....

pastu, malam tu lak g meeting kat mahallah halimah...sampai koi 11 lbih gak.... balik solat, pastu contact hafiz, tanya ada bnda tak yang saya perlu tolong..... ada la bnda kna tolong...so, dalam pukul 12 lbih tu, saya dan hafiz sama2 la g ke tv room untuk raut, or macam ekjas buluh tu jadi lincin sampai pukul 3 lebih.... huish...seksa...dua orang lak..tambah lak saya tak reti sangat meraut ni, so tolong apa yang mmpu la....

balik ja bilik dekat pukul 4, so apa lagi, ingat x nak tido, since ada klas pukul 8 pagi... tapi akhirnya tertido juga...letih kot....nasib la sebelum tetido tu pandai wat back up plan...suruh someone gerakkan...suruh ramai gak, tapi nasib baik ada someone dia cakap dia termiscall....bagus gak dia termiscall tu...baru la saya tersedar... thanks ek kepada orang tu..nnti saya cari kamu lagi..hehehehehe..jahat gila aku...

pergi klas and habis ja kelas, balik rehat2, ttdo 1 jam pastu dikejutkan bunyi mesge dari hafiz ajak lekatkan wau..bayangkan, event start pukul 2, pukul 12 baru nak start tampal wau...perh..hebat.... skip la semua proses tu..jom tengok gambar..











pedih tangan kena tali...huhuhu..baju hijau tu hafiz



ni lah gambar2 yang diambil masa kite competition tu...

German Deli
ok, harini, hari ahad...ada meeting ngan mahallah ruqayyah... habis meeting, sepakat la saya, hafiz, azfar ngan paan kuar makan kat luar...azfar ar cadangkan german deli ni...saya tak tau langsung..yang evoke dengan cafe mahallah ja..hahahaha...

kat German Deli tu, azfar ngan hafiz makan BMW...paan mkan Megatron... saya???? x ingat nama...ingat kod ja...saya makan HB 01....hahahhaha...sengal gila tak tau nama makanan...hahahahha
ni la burger yang saya makan tu...agak kenyang gila....nasib baik x makan megatron...lau x, dah pecah perut.... megatron tu 0.% kg kot...perh....gila hebat...huhuhuhu...

dah pukul 6....bangun lah semua umat manusia....ok, harini hari meletihkan...klas dari pukul 8 sampai 7(maybe la)..mampos aku....

p/s: thanks kat hafiz yang x tido hari sabtu tu coz menyiapkan wau tu...saya juz main ja....btw, we won...Alhamdulillah..

ah, satu lagi, aku ja participant yang bermain wau sambil earphone melekat kat telinga...bermain wau sambil mendengar lagu...layan feeling kot...ahahhahaha

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...