About this Blog

This blog is created as a medium to sharing my thought, my life and to write anything i want...
I will try to add some useful information in this blog...
Let's assume this blog as a medium of learning...

I bear witness that there no other God except Allah, and , I bear witness that Muhammad (pbuh) is a servant of Allah and His Messenger...

Thursday, March 10, 2011

Aku Mulai Menggila...

hahahhaha...tajuk sewel ja aku rasa....oit2..bagi yang baca tajuk ni, sebenarnya, aku bukan ada penyakit gila or sewel or pernah masuk hospital tut.... tu... aku mulai menggila ni, coz aku dah addicted kat satu benda ni..... sampai aku tido lewat selalu and utilize masa elok2 untuk benda ni....

mesti tertanya-tanya kan, gerangan benda apakah yang aku maksudkan....hahahhaha....ni la aku nak habaq ni....aku mulai membaca....tapi, bukan buku yang aku baca ni.....benda yang aku baca ni adalah manga......ala macam komik tu...korang mesti tau punya...hahahahhaha

hum...manga apa yang berjaya menjerat hati aku selepas hati aku terluka bi ek???hahahaha....ayat sentimental siot....manga yang bertuah tu adalah manga 666 SATAN ...... tapi, manga ni juga merosakkan aku weh....sengal punya manga.....bagi la bez2 sikit.....huhuhuhu... tengok tajuk sudah.....

so, aku nasihatkan kepada budak2 bawah 18 tahun, sila jangan baca manga ni..... ada unsur 18 sx, pl, dan lain2..... dekat dua hari aku tido lewat sebab natang ni...hahahahah....sengal aku....hahahhaha....

selain daripada tu, aku juga tergila2 lagu B.O.B yang tajuk dia Ghost In The Machine ngan lagu Tired of Being Sorry oleh penyanyi DO u Know tu...payah ah nama dia.....

asignment aku berlambak menanti......program yang banyak harus ku participate.... dan aku perlu mencari semula titik kestabilan smething tu...ahahhaha....

2 comments:

UknoWana said...

nampak U.Know disitu...hahha (perasan pulop)

hafeez said...

huh???wat does it means?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...