About this Blog

This blog is created as a medium to sharing my thought, my life and to write anything i want...
I will try to add some useful information in this blog...
Let's assume this blog as a medium of learning...

I bear witness that there no other God except Allah, and , I bear witness that Muhammad (pbuh) is a servant of Allah and His Messenger...

Monday, March 14, 2011

Temanku di kala aku berjaga

assalammualaikum.....

huhuhuhu..harini aku sungguh malas....3 kelas terponteng oleh aku...bukan 3 la...2 ja..yang 1 lagi tu aku mmg malas nak pi pon..hahahaha

semuanya gara2 aku amatlah letih semalam....penat berkejar ke sana ke sini...perh....bangun pagi tadi ja macam x da kaki....huhuhuhu....mmg letih gila... hah...semalam ada program urwatul mahabbah..Mahallah Ali ngan Mahallah Halimah....i will blogging bout it later....

sekarang ni nak ceta tentang ni ha......




hehehehe....
ada dekat berapa botol yang aku dah simpan......asal beli ja keja longgok tepi meja...arini baru aku nak buat sebab aku ada masa coz ponteng klas tadi...hahahaha....

aku suka air tea....ok....tapi, coffee pon aku ska juga la.....macam ni la...aku indifferent antara coffee ngan tea.... selalu nya, kalau aku nak berjaga malam, aku akan cari la lipton ni.....dulu aku terpikir nak beli kettle and bancuh sendiri...tapi, aku x beli2 gak...so, tiap2 malam aku nak tido lewat, aku akan g beli air ni....

aku tengok2 balik tadi, banyak juga aku beli....ehhehehehe.... napa aku beli air dalam botol ni ek?
1) aku suka
2) x yah la aku nak nyusahkan diri turun g cafe.
3)jimat duit sikit..kalau aku beli botol kecik, rugi la aku..botol kecik rm 2, botol besar ni rm 1.80
4) aku x la membazir...kalau aku beli bngkus, kadang2 aku mnum x habis.

hum....tapi, kalau ada yang strawbery or tea yang berperisa tu lagi bez....uhuhuhu...saya nak tea yag berperisa.....dulu ada pernah soh orang belikan, since saya n x pernah jejakkan kaki ke Cameron Highland tu lagi..... yang saya suruh orang beli tu pon, masa saya still kat matrik nilai....
btw, the past is meant to be remembered ja kan....hahahaha....skang ni, saya kadang2 more ke italian punya style la plak..... minum mocha, cappuccino, and seangkatan dengan nya....ok....

nak out...ada keja menanti....se u soon...

2 comments:

UknoWana said...

kya... ninat teh? red tea lipton? mmg best la~ huu..layan~

hafeez said...

hehehhe..minat...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...