About this Blog

This blog is created as a medium to sharing my thought, my life and to write anything i want...
I will try to add some useful information in this blog...
Let's assume this blog as a medium of learning...

I bear witness that there no other God except Allah, and , I bear witness that Muhammad (pbuh) is a servant of Allah and His Messenger...

Monday, March 7, 2011

Dasar Tertutup....

hah....napa aku asa nak menulis ja ek skang ni...malas gila aku nak belajar...serius aku dah start malas nak blajar ni.....aku cukup x suka mood ni...besok aku ada kuiz kot....buku x sentuh....sengal punya aku.... yang aku baca ja, komik, manga online....manga kartun ek...bukan manga buah tu ataupun manga lock tu ya adik2...ahhahaha

currently, aku ngah baca manga 666 satan.....hahahaha...tajuk macam kufur gila kan...hum..pandai2 la aku baca.....hum, ceta dia dari awal sampai skang ni, chpter 6, ayat alone ja aku nampak...terasa siot aku....ceh...bagi ayat bez sikit...ni tentang alone ja....hum....malas ceta tentang tu....

ah, pasni aku mula memikirkan policy tau.....policy dasar tertutup...ahahahhahaha...knapa ek???? macam bez ja aku tengok dasar ni....aku tengok naruto ada dasar ni, aku tengok komik/manga pon ada gak dasar ni.....

oleh kerana terpengaruh, aku pon nak try juga dasar ni....effective ka tak...ahahhahaha.....agak2 korang, efeective tak??????

hum...kita try apply dulu la..tngok ok ka tak...hahahaha...

jumpa lagi...mau tido..malas dah mengupdate and baca manga....btw, aku deactive smthing..hahaha....adoi, aku ingat nak update private tu, tapi x da idea...nnti ja la...

hum..lama juga aku x hisap shisa ni....rindu lak kat pembunuh yang lebih hebat dari rokok tu....adoi...kalau aku extend cuti aku kan bez...leh aku ajak sapa2 g hisap...tapi sapa ja yang ada...wan gemuk ntah ke mana menghilang.... tapi, ok gak, since aku x da duit..macam na nak open table...cuti 5 bulan nnti la...ahhaha

2 comments:

Syazana R. said...

20hari lg nak final exam? berani nak malas2 lagi? hahha..,:D

hafeez said...

hehehhe....20 hari lagi ka????saya jadual exam pon x ambik tau lagi...huhuhu...thanks nana...:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...