About this Blog

This blog is created as a medium to sharing my thought, my life and to write anything i want...
I will try to add some useful information in this blog...
Let's assume this blog as a medium of learning...

I bear witness that there no other God except Allah, and , I bear witness that Muhammad (pbuh) is a servant of Allah and His Messenger...

Friday, March 11, 2011

Psychology Portfolio Day...

assalammualaikum.....

Hari: Jumaat
Tarikh: 11/03/2011
Mood: ok2 ja....hehehhe
hum....macam mana nak start ek.....starting memang aku ni agak lemah...huhuhuhu..bagaimana harus ku mulakan penulisan ku harini????hahahhahah

macam ni, hari ni, aku banyak berjalan....hahahaha....bangun tadi ja, terus pergi mahallah office...nak jumpa dengan principal....nak minta signature dia coz dia silap sign....huhuhuhuhu.....dengan berbekalkan semangat waja, hati yang penuh dengan semangat, aku melangkah kaki ke mahallah office dengan satu azam...setelkan semua perhitungan aku dengan principal....oit...ayat macam aku da clash of interest lak...hahahahah....tu saja2 ja aku nak menambah..hahahaha

macam ni sebenarnya, aku rancang nak spend pagi jumaat yang indah dengan jalan2 kat portfolio day tu, tapi, sebab principal silap sign, aku terpaksa la menjejaki principal untuk dapatkan sign dia semula....huhuhuhu...pergi mahallah office ja, staff cakap semua pergi mini audi....ada briefing.... dengan perut aku yang berbunyi irama dangdut dan diiringi dengan bunyi rintihan hujan, aku melangkah kaki g breakfast kat cafe econ...

habis breakfast ja, aku g la kat mini audi tu,...tengok2 pntu dah tutup...."ah, mesti dah bermula dah briefing tu" kata ku sendirian...ceh, bermonolog la pulak aku di situ....hahhhaha.....ok la, aku pon x ska buang masa menunggu kat situ, aku g beli paper and meneruskan perjalanan aku ke CAC......hah, kat CAC tu la berlangsungnya Psychology Portfolio Day.... awal tu aku ingat nak g sorang2 ja.....pastu, aku teringat yang Azrina, hah, ni bukan awek aku or apa2 ek...ni awek orang dah ek....azrina ni kira classmate aku la...dari matrik lagi.....hah, aku teringat yang azrina ada keja kat cntre arini, dia ada la cakap dia ada keja nak setelkan masa ngah discuss ngan dia kelmarin...dalam perjalanan nak g klas....so, aku msg la dia...ajak dia...hahahaha...pastu, sampai sana ja, masing2 bawa haluan masing2...

ya la...banyak benda bez kot.....aku ke mana, dia pon ntah ke mana...aku mula2 masuk tu dah menganggu komiti kat situ...ngacau anak dara orang ja aku ni....hahahhaha.....aku stop ja kat kaunter2 yang bez.... hah, aku wat ujian stress kat situ, lepas tu level of confidence, memory,men game, ngan aku punya cnflict mnagemnt...ada kaitan ngan leadership gak la....hahahahaha....

so, result nya, aku punya stress masih lagi di tahap normal...... masa dapat result tu, sempat lagi aku ber"joke" ngan komiti kat situ...hahhahha....lepas tu, aku punya level of confidence pon agak ok juga...hehehehhe.... pastu, aku punya conflict management style pon agak ok la juga....hahahaha....sukanya saya....hahahaha...lepas tu, aku dipuji la masa kat kaunter/meja conflict management tu.....sister tu cakap kata aku la 1st guy yang try bnda tu....ahhahahaha....bangganya saya...bagai terbang di awang-awangan...ahhahahah.....masa tu pon aku joke juga....."x nak tangkap gambar saya ka???" aku ingat diorang nak respon ok...tapi, rupa2 nya, diorang wat tak layan ja....hahahahha...padan muka aku....

hahahaha....macam tu la aku cuba menghabiskan masa kau dan one of the ways untuk aku managing stress aku...ahhahaha...lau stress ja, kita enjoy...hahahaha..... i want to spend more time kat situ, tapi, sebab aku x dapat sign principal lagi, aku mula la men"calling" principal...tapi x dapat...pastu, aku tengok jam dah dekat pukul 12 lbih...apa lagi, bergegas la aku ke mini audi balik....sampai situ ja, aku leh dapatkan sign bro Shukor ja....pastu contact ngan Principal mahallah lain since aku x dapat hubungi principal aku...pukul 1 aku g menunggu dekat bilik principal mahalah lain tu...at last, aku dapat juga sign dia.....hehheheh....Alhamdulillah, aku sempat hantar ke Studen Services Division petang tu juga....lepas solat jumaat trus aku setelkan.....

habis hantar ja, ada discussion....bergegas lak ke discussion.....huhuhuhu....lepas habis discussion, balik la ke bilik dan buka internet dan online lalu....hahahahha.....hah, harini aku ajar committee biro aku slang terenganu n klantan skit.....walaupun aku orang kedah..... committee aku tu orang singapore..... so, aku balas mesge yang dia hantar kat aku tu, aku cakap la bereh...pastu dia tanya bereh tu apa...hehehhe....

so, harini aku agak happy, wlupun semalam aku agak x happy....hahahahah..sat ja aku x happy.....hahahahahha....btw, secret remains where it should be kept....hehehehehe....



P/S: sorry x da gambar...aku x tangkap...mmg x sempat....coz aku dah la dalam time constrain punya mode, so, aku utilize benda tu elok2....huhuhuhuhu....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...