About this Blog

This blog is created as a medium to sharing my thought, my life and to write anything i want...
I will try to add some useful information in this blog...
Let's assume this blog as a medium of learning...

I bear witness that there no other God except Allah, and , I bear witness that Muhammad (pbuh) is a servant of Allah and His Messenger...

Sunday, May 13, 2012

I miss them.

Assalammualaikum...

Segala puji bagi Allah yang Maha Esa...

sepatutnya entry ni dah lama dipublish.... dah lama sya minta Ainul bg gambar birthday celebration yang kitorang buat, tapi, skang baru nak update..ish2...apa nak jadi ek..huhuhu

btw, ni tentang kisah perjalanan E-Ukhwah Bureau...which I was a Headcom... Istikomah as my Assistant, Hajar as Secretary, Farid as Financial controller dan member yang lain, Sumaiyah, Daniel, Aiman, Ainul Tahir dan Hidayah..

Apa yang quite interesting adalah, biro ni terdiri daripada dua buah negara...Malaysia dan Singapura... Enam orang dari Malaysia dan empat dari Singapura... and we can communicate well... thanks to all and especially Istikomah and Ainul..sbb diorang dapat ajak girl dari Singapore yang lain...

Masa saya ambik leadership tu, saya ada buat polisi sya sendiri...celebrating birthday diorang...:-)... that was first time saya jadi ketua...selain jadi ketua grup assignment la..hehehe... really enjoyed it...haing fun with them and they shaping me, bila saya buat evaluation and asking their opinion bout me...:-)..

ni antara gambar2 nya..

Ni masa sambut birthday Aiman, Daniel and Sumai
Masa sambut birthday Ainul ngan Amin... btw, my name juz popped kat situ, since saya rahsiakan besday saya..hehehe
ni lak masa birthday Tahir ngan Hajar...

malam ni agk tired...da program and at the same time ada meeting and kena balik mahallah untuk tangkap gambar line up..huhhuhu..sebab tu saya nampak kacak sikiit..hehehe
 ok, ni masa sambut birthday Ainul ngan Amin...sedihnya, amin x dapat datang...gambar niboleh menimbulkan kontrovesi.... hum, sudah tiba masa untuk saya terima kontrovesi..hehhehe...if anyone yang mgkin x suka saya publish gambar diorang, kindly gtau saya ek..huhuhu... banyak gak sampah kitorang buat malm ni..hehehe...

Thanks to all yang setia dan sabar dengan saya... cuma kat sini, birthday Isti and farid ja saya x da gambar..sory guys...huhuhu... em, diz sem is last sem for Ainul and Sumai... After this, diorang balik Singapore..hum..nice meeting u all...

Hoping that our relationship never fade...:-)... Moga Allah memberkatinya..Amin...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...