About this Blog

This blog is created as a medium to sharing my thought, my life and to write anything i want...
I will try to add some useful information in this blog...
Let's assume this blog as a medium of learning...

I bear witness that there no other God except Allah, and , I bear witness that Muhammad (pbuh) is a servant of Allah and His Messenger...

Friday, May 25, 2012

Si Dia

Assalammualaikum...
 
entry kali ni about she, whom i have given my promise and i am trying to fulfill it...
doakan saya ek..

Dia cakap/update: "setiap pertemuan pasti ada perpisahan."
Saya baca.... Saya tak suka ayat tu...(ikut suka saya ja x suka ngan ayat tu, nasib dia tak tau yang saya tak suka)
Saya message dia, setiap perpisahan pasti diiringi dengan doa dan ingatan.
dan dia update status dia "-salam perpisahan- Diiringi doa & ingatan.."

She will be leaving soon... Going back home.. Tertanya-tanya bila saya akan berjumpa dengan dia lagi...
Dia mungkin takut untuk respon since janji saya tu penuh dengan uncertainty... Tak include family punya factor lagi...

Yup... She has finished dengan pelajaran dia... Dia seorang bakal pendidik... Jujurnya, saya memang sukakan dia...
Sama ada dia suka saya atau tak, belakang kira... But, i wont tell her since love does not promise eternal happiness... Biarlah cinta itu disulam dalam keadaan halal...Moga penuh berkat... Lets the love remain one sided dulu sekarang...:-)

If direstui Allah, dia tak akan ke mana... Kalau jodoh, InsyaAllah akan bersama....
Saya doakan kamu sentiasa dalam lindungan Yang Maha Esa..
Walaupun kamu jauh di mata, tetapi, saya sudah sediakan tempat untuk kamu di hati saya..
i did write something just untuk dia.. The Pain ....

Kamu, jaga diri elok2...

3 comments:

Ain Asrar said...

semoga cinta yang suci itu berkekalan hingga akhirnya. cepat3 masuk meminang haha

hafeez said...

insyaAllah..harap2 camtu la...masuk meminang..kena da rumah, kenderaan n financially sound lu..nk kena jaga anak org kot..huhuhuh

aQiLaH tAhiR said...

huyyoo..hahaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...