About this Blog

This blog is created as a medium to sharing my thought, my life and to write anything i want...
I will try to add some useful information in this blog...
Let's assume this blog as a medium of learning...

I bear witness that there no other God except Allah, and , I bear witness that Muhammad (pbuh) is a servant of Allah and His Messenger...

Wednesday, August 25, 2010

MidTerm....

Assalammualaikum...huhuhuhuhuhu
harini hari selasa...24 hb august 2010....
harini saya ada dua midterm....
mid term Fiqh for Economist pada pagi hari, dan mid term Financial Management pada malam hari....huhuhuhu
hari ni juga, kelab buat iftar...huhuhuhuhu

hum....
ntah la macam mana midterm arini....ada asa macam ok ja..ada asa macam x ok ja...huhuhuhu
ok, start dengan midterm Fiqh....exam start pukul 11.30...so, lepas subuh n sahur tadi, ingat nak tido jap and study pukul 7 lebih2....
tapi, sebab letih juga, tertido sampai pukul 9 lebih....x sedar alarm bunyi...huhuhuhu....tersedar ja, terus capai buku dan study sikit, tapi x dapat paham sangat...sebab last minute..huhuhuhu...tawakkal ja lah....masa jawab exam tu, soklan agak mencabar juga...ntah la apa yang saya merapu..harap2, point yang saya bagi tu betul la..huhuhu...

habis exam tu, terus bergegas ke masjid sebab nak pinjam tikar untuk iftar...agak rushing juga...setel semua, pi kelas micro...oleh sebab sampai lambat, so kena la duduk belakang...lau dah dok belakang tu, apa lagi, tutup mata la...kira kali pertama saya x pay attention dalam klas micro..huhuhuhu

habis klas micro tu, g study Financial Management kat cafe....bayangkan, malam ni exam, baru nak mula ualngkaji...huhuhuhu..teruk juga saya....hehehehhe..study kejap ja...sampai asar....lepas asar balik bilik dan siap2 untuk g prepare iftar sebab banyak sister x dapat hadir...huhuhuhu
masa tu agak push tangan juga la...walaupun tangan masih sakit, tapi, dah terpaksa, so angkat juga yang berat...huhuhuhuh

agak kelam kabut juga iftar tu sebab lambat siap...and saya bawa buku dan study sambil prepare iftar...hehehehhe..agak sengal juga...nampak sangat saya ni x profesional....hehehhee..biar la..walaupun dapat paham sikit ja, kira ok la....masa iftar tu saya berbuka dengan kurma, kemudian solat...lepastu g jawab exam....makan kurma ja..huhuhuhuhu....

masa exam tu, agak blur juga coz saya bleh dikatakan banyak ponteng klas tu...nak buat camana,kelas pukul 8.30 pagi...huhuhuhu..x bangun tido lagi..hehehehehhe....dengan x study, so masuk exam jawab apa yang saya faham ja...hehehehehe.....

asanya, leh jawab la dalam 60 percent ke atas....huhuhuhuhu..habis exam, jalan g tempat iftar tadi ngan harapan, masih ada makanan...Alhamdulillah makanan ada lagi.....heheheehhe....

thanks to ainul and istiqamah coz mendoakan saya dapat A..hehehe....amin....nasib saya x ada masa post mortem, lau x, habis la korang...hheheehhehe....mungkin nak marah, cuma mungkin akan berdiskusi tentang situasi tadi..anyway, u all mmg bez.....hehehehe..thanks to farid, acap, amin, luqman, danial dan beberpa ahli baru yang saya x sempat nak kenal...sory guys...huhuhuhu...lastly, sebelum balik, ada la dapat reminder..hehehehehe..padan ngan muka saya.....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...