About this Blog

This blog is created as a medium to sharing my thought, my life and to write anything i want...
I will try to add some useful information in this blog...
Let's assume this blog as a medium of learning...

I bear witness that there no other God except Allah, and , I bear witness that Muhammad (pbuh) is a servant of Allah and His Messenger...

Wednesday, August 25, 2010

saya...

even, semua orang tengok saya ni jenis relax....
jenis macam x da problem ja...
hidup sentiasa macam happy....
tak pernah rasa nak marah orang....

wajah saya x mengambarkan apa yang saya sedang hadapi...
masalah yang saya sedang hadapi sekarang amatlah berat juga...
tapi, saya x share dengan orang...
coz saya tahu, saya x patut susahkan orang lain...

even, saya menangis sekalipun...
walau seberat mana pun, saya akan cuba tanggung,...
entah la..mungkin inlah saya sebenarnya...
saya pernah janji untuk jadi saya yang dulu...

sekarang saya ada la jadi diri saya balik..
banyak berahsia.....
hehhehehehe
saya memang suka pendam....
sebelum ni ada orang yang saya sering luahkan, tapi sekarang, dah x da.....
asa nak cerita dekat dia...tapi, ntah....macam x patut ja..dia tengah happy...

hum..biar la saya pentingkan diri sendiri dengan simpan semua kesedihan dan rahsia...

2 comments:

DeLL said...

berahsia tu bagus...tp walaucmane pn kita ni manusia biasa...kadang2 xmampu menanggung ujian ALLAH tu...satu je kita kena ingat..ALLAH turunkan ujian kat kita sbb dia nak menguji hamba2 nya..supaya sabar n tabah.....kalau xtahan menangis je la...asalkan rasa lega...dan berkongsi ngan sesama yg anda percaya...;)mgkn akan mengurangkan masalah tu....xpn berdoa kepadaNYA k....sentiasa ingat ALLAH tu sentiasa ada membantu hambanya...;) chill k....

hafeez said...

ok...hehehhee..thank u.....u too..harap chill slalu..hehehhe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...