About this Blog

This blog is created as a medium to sharing my thought, my life and to write anything i want...
I will try to add some useful information in this blog...
Let's assume this blog as a medium of learning...

I bear witness that there no other God except Allah, and , I bear witness that Muhammad (pbuh) is a servant of Allah and His Messenger...

Friday, August 13, 2010

Saya Tiada Selera.....

Assalammualaikum......
Selamat berpuasa bagi semua umat islam....
moga puasa kita tahun ni lebih baik dari sebelum ni....

cuma nak tulis ja.....
ni dah hari ketiga berpuasa....
so far so good la...hehehhehe
even amatlah letih sikit.....

selama tiga hari ni, saya juz bersahurkan air mineral.....
hum...kenapa la rasa tak berapa ada selera ek.....
tak da pun terasa nak makan......
sedangkan, before tido memang ada fikir nak makan sahur...

tapi, bila dah tiba waktu sahur, terus hilang selera.....
tak pa...tak kisah sangat...
coz saya ni jenis tak kisah sangat....
saya ni jenis makan bila lapar.....

so, selama tiga hari ni juz bersahur dengan meneguk sedikit air mineral...
dalam sahur tu ada keberkatannya....hehhehehe....
kata2 Allah dan Rasul-Nya worth untuk percaya....
sebab ada hadith yang kata bersahurlah walaupun seteguk air...
so, saya pun follow ja la..hehehehehe

tapi, saya ada makan la sikit dalam pukul 12 lebih2 tu.....
coz almost everyday saya tido lewat...
kadang2 pukul 3,kadang2 2 dan pukul 1....
ingatkan nak tido awal, tapi, ada meeting dan buat kerja...

ah, kejap lagi nak bertolak ke jerantut, pahang...
ada program mclead....huhuhuhuhu....
dengan x cari bahan lagi untuk assignment yang due date nya 17 hb ni...
assignment tentang bay al-inah......

walaupun assignment tu macam simple ja...
tapi i think i have to read la sikit about it....
hum...sempat x ek buat lepas balik dari mclead???
tapi, macam mana pun, walaupun letih lepas camp tu....
saya akan cuba siapkan..walaupun terpaksa tido lewat lagi...

agak padan muka dengan diri sendiri la juga...
sapa suruh suka buat kerja last2 minute.....
hehhehehe...bagi saya, berani buat, berani tanggung...
hehehhehehe

lastly, semoga rezeki kita dimurahkan masa Ramadhan ni...
semoga amalan kita diterima...
moga Allah memberkati kita....
puasa la betol2...jangan sekadar menahan diri dari makan dan minum ja...
selamat berpuasa.....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...