About this Blog

This blog is created as a medium to sharing my thought, my life and to write anything i want...
I will try to add some useful information in this blog...
Let's assume this blog as a medium of learning...

I bear witness that there no other God except Allah, and , I bear witness that Muhammad (pbuh) is a servant of Allah and His Messenger...

Sunday, November 20, 2011

~~~pictures of memories~~~


 i dont know camna nama saya leh ada kat situ..btw, besday saya dah lepas time tu...mybe sbb sya merungut yang diorang x ingt besday saya kot..btw, saya mmg rahsiakan besday saya...:-)

hahaha....saya mmg suka ngacau orang..patutnya kek ni belongs kat orang lain, tapi saya yang lebih2...:-)

i am gonna miss this moment..:-) S vs M

 thanks guys...
 beraya di rumah fawaz
training mclead kat fraser hill..

dekat2 taman fawaz
dri atas dah hensem, bila sampai ke selipar, dah kurang nsem..huhuhu

comel seketika dirumah acap...

jumping around rumah orang di kawasan taman fawaz..

honestly aku x tau ni rumah sapa..main masuk ja...kawan diorang, tapi aku x kenal.:-)
aku nampak nsem weh...serius mengoda senyuman aku..hahaha

fraser hill, apreciation la untuk sister 2 orng ni..diorng tolong ambik gambar kitorang sbelum2 tu.

 fraser hill
 rumah fawaz
 peja akad nikah...bak kata fiqah, hafizullah abu bakar nampak tinggi dalam gambar ni...serius aku like gambar ni...sebab aku tinggi..:-)
 melompat tak tentu arah masa sesi photography
 bila la disnap gambar aku ngah melepak kat KAED sampai ke subuh ni ek? btw, beside me is ain.
 aku betul2 x sedar..huhuh
duit untuk melamar???hahahhha

beraya di rumah prof nik
 ni masa dalam kelas tingkatan 4 ka 3 x tau..huhuhu.
7 orang jejaka tampan..:-)
 yang ni aku tak ingat aku tingkatan bapa masa participate dalam pertandingan ni...
aku yang disable.
 orang asli??? yes, i am genuine...
 i city
 seriously, aku rasa rambut aku menawan..kan???
raya 2010 if i am not mistaken..kat rumah diana... not to forget, atuk dia yang banyak berceloteh...


thats all..simple update...menyibukkan diri takut tertidur...nnti tkut x bngun subuh..huhuhu..looking back at the past and smiling alone.. memories should not be forgotten..:-)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...