About this Blog

This blog is created as a medium to sharing my thought, my life and to write anything i want...
I will try to add some useful information in this blog...
Let's assume this blog as a medium of learning...

I bear witness that there no other God except Allah, and , I bear witness that Muhammad (pbuh) is a servant of Allah and His Messenger...

Saturday, June 18, 2011

Mengandungkah Aku????

Aip everyone.....

Catchy tak title post saya kali ni??? hehehehe....
 
hari ini, saya menghidapi simptom seperti seorang wanita mengandung....muntah2, pening2, mengidam....yang sure, hilang selera makan...huhuhuhuhu
semua simptom tu berlaku coz x cukup rehat...huhuhuhu...hari jumaat, kelmarin..bangun pagi, basuh baju, seluar, g solat jumaat....petang tu ingat nak g la jejalan and layan wayang...malas nak balik rumah..kalau balik rumah, confirm rugi...selalu nya, kalau lari balik rumah, mesti hari sabtu ngan ahad ponteng keja...x boleh2...rugi woooo...... lagipun, mggu lepas x g kerja hari sabtu ngan ahad coz letih bawa moto...huhuhuhu

so, dengan bijaknya, saya buat la keputusan x yah balik and g jalan soang since dah ada kenderaan....dah paln dah nak tengok ceta 3,2,1 cinta...tapi, kita manusia hanya mampu merancang....last2, lepas ja sembhyang jumaat, saya secara tak senganja ikut orang gi pondok tempat orang ngaji tu...sampai ja sana, macam bez ja...teringin gak...hehehehe

Then, balik sampai dekat pukul 7....lepas maghrib kuar g pasar malam ngan beli tomyam kat kedai... dah la lima ringgit... ada udang dua ekor, ekor sotong dua..bapak tak berbaloi...huhuhuhu.....kat pasar malam beli tembikai..tembikai lak x manis..makan ja la...huhuhuh

lepas setel dinner, buka internet and meeting online ngan assistance untuk prog....wow...first time weh meeting online....guna YM ja....hahahhaha.....agak kekok la...kemudian, lama2 baru sedar, klu nak meeting online, saya kena bagi jelas and seragam...baru x confused...btw, yang ym tu, tulis ek..bukan vdeo call or voice call....

banyak cabarannya meeting online... tapi nak wat camna....pandai2 la tanggung..huhuhu....tapi, saya suka juga meeting online ni...klu saya dahaga, leh g buat minumn...hehhehee....lau nak tengok tv jap, leh ja...hehehehe...tapi, kejap la...coz meeting online perlukan tumpuan yang lebih.... ok, meeting sampai pukul 1 lbih...which mean, i have only 4 hours to sleep....

so, harini, pergi kerja ja, dah letih.... beli la makanan....pergi kat kdi selalu beli makanan tu, cakap kat pak cik tu, yang air teh o panas tu kurang gula sikit ek...coz selama ni, air dia manis gila..perh....kencing manis saya klau asyik minum macam tu hari2....bila minta kurang manis, terus tak manis..taawar....huhuhuhu... nak g soh tambah gula, saya dah jauh dari kedai tu...huhuhu..x berbaloi nak p balik..... ah, jimat gak, air tu 5 kupang tau sebungkus...bahagia saya klu pak cik tu buka kedai kat area gombak...msti saya g beli hari...lauk2 dia pon sedap... tahan lama lak tu..hehehhehe

so, masa tengah keja tu, dah rasa memusing dah....huhuhu...awal2, ok la...masuk second round, terus muntah...huhuhu...nak makan nasi pun x da selera..apatah lagi minum... perut saya kosong dari awal pagi sampai habis keja pukul 4...masa tu baru ada selera sikit...huhuhu....ada time free and rasa bleh tido, trus tido...huhuhuhu...

sebelum ni, ada gak la tido, tapi, time dkat2 nak habis keja la.... kadang2 x tido pon...masa ngah pening tu, mengidam tu ka, x paah nak kata la...macam2 teringin..ngalahkan pembawa budak...teringin nak makan pisang sesikat....nak minum redbull, 100 plus... last2, dapat minum redbull ja....jadi la...

balik ke rumah lak, merasa la keropok lekor yang di import dari terengganu....huish...sedap.... malam ni, saya nak kena tido awal sikit and dapatkan rehat secukupnya..klu x, mau mati saya...if jadi macam ni la dua, tiga hari...huhuhu...

sekian laporan saya untuk ahri ini...hahahha.... malam ni, meeting skit lagi..huhuhu....

have a nice day...

:-)

2 comments:

zazaw said...

kelakar bin ajaib kalau kau mengandungg
:)

hafeez said...

hahahhaa.... mmg la...ayam jantan mmg x bertelur..hahahaha...weh, sory lama x singah blog ko...x sempat...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...