About this Blog

This blog is created as a medium to sharing my thought, my life and to write anything i want...
I will try to add some useful information in this blog...
Let's assume this blog as a medium of learning...

I bear witness that there no other God except Allah, and , I bear witness that Muhammad (pbuh) is a servant of Allah and His Messenger...

Sunday, January 16, 2011

Titian Wahyu Management Course (MACOS11)

 HARI PERTAMA

pada hari pertama, for sure la gambar aku x da...coz aku x pi lagi...aku berada di mahallah meeting sampai pukul 6.....hahahaha....ruginya.....macam bez gila ja.....
ngah tunggu nak nyanyi lagu negaraku kot....
apa senyum2????saya tengah jeles ni coz saya x dapat join...huhuhuhu

korang bajet korang macho ka???tapi agak macho la gaya korang....hahahhaha...lau aku ada, lagi macho...

dimanakah posisi aku kalau aku turut serta???

apa yang korang buat ni??huhuhu

taaruf ka????nak juga..huhuhu

setel sudah hari pertama diorang...dan saya agak kecewa juga coz x dapat join...huhuhuhu...sebab tu ayat saya agak berbaur jeles...tapi, tak jeles sangat...sebab malam tu ada main bwling ngan fellow and principal....

saya yang kecik2...
hahahahaha...agak bez gak main free ni...hahhaha...yang mantap paan ngan umar..hahahah...xlupa gak, yama....bagi pihak fellow, ustaz menang...hahaha..
at least, at that day, i was able to attend everything...hehhehehe...Alhamdulillah..

HARI KEDUA & KETIGA

ni lak picture secara random pada hari kedua dan ketiga....dalam ni ada la picture saya...yes2...saya S.U.K.A....hahahaahha

mereka
 ok, ni bukan saya ya...hahahahah....ni la muka2 orang tensen mencari puzzle....kalau tengok muka diorang, mmg muka stress gila...ngata orang..say pon stress gak...penat woo gali pasir tu..tapi x jumpa2....kejam gila game acap ni...hahahha
cari apa tu???surat cinta???hahaha
 yeah...cari sampai jumpa....hahahha...tapi, kami kalah juga dekat grup ni...grup ni jumpa dulu dari kami...
lewat 1 saat
 ntah la apa yang dak2 ni kena ngan kinah ni..hahhha....
acap
 ni lah asyraf a.k.a acap....yang tanam puzzle dalam pasir...sebagai tanda protes, kami tanam dia lak..padan muka...hahhahaha...
aerobick
 warm up dulu...diconduct oleh pak choi...hahahaha..mantap choi..pst....yang baju kuning tu ensem...hahahha
romantiknya...
 kan bagus kalau saya yang jadi laki tu...hahahhah...alangkah bahagianya dikejar oleh wanita2..hahahaha...mode=berangan...
solat ka???
 adakah saya sedang mencari arah kiblat???dengan posisi badan seperti solat??? oh tidak.....hahaahaha..korang teka la sendiri...
si hensem yang rajin...

saya nak naik juga...kata gurl tu...
 bez gila naik banana boat.....dua kali jatuh..habis tertelan air masin...huhuhuhuhu...overall mmg bez...suka2...
jejaka hensem....hahahah

pak choi yang dah tahap stres.
 masa ni, semua stress gila..including me....bapak lama gila menggali...sampai letih gila..tapi x jumpa2....marah2..
kami berjaya
 tengok la muka amin ngan poji yang gila2 happy coz akhirnya jumpa juga puzzle tu...thanks to pak choi coz berjaya jumpa...choi mantap....
kanak2?
 ni la aktiviti pertama sewaktu kami sampai kat Port Dickson...hahhaha...sementara menunggu orang lain siap...
hidung aku...
 ketam yang menggigit hidung ku...sekadar gimmick...hahhahaha....cun la amin...ekspresi muka ko mmg menjadi...
kami dengan ketam.

akan kami takluki laut.
 masing2 dengan semangat berkobar2 nak menakluki laut PD...hahhahha... tunggu...akan kami renangi segala cabaran....pssss.... kami mmg hensem dan berkarisma...
RnR..makan time
 makan time..ahahhhah...agak lapar ek saya...hahahha..sempat lak budak2 ni snap muka yang hensem ni..hahhha
meeting??
 saya yang ngacau diorang ni bersembang ka diorang yang kacau saya makan?????yang surenya, saya dah tak da tempat nak duduk coz saya orang last sekali beli makanan....
sapa yang hensem???
 decide la sendiri...hahahaa
gerakan halilintar..
 apa yang ko ngah wat ni poji???
menunggu arahan
 ni la aktiviti pertama masa kat PD..hahhahahha..mmg panas siot...
q
Q yang sedang berjoget....hahahahaha....

ada lagi gambar nak letak..tapi, takut banyak sangat...hahahahah...
ah, satu lahi, sapa yang g PD, minta2 la gali pasir dekat tepi2 pantai tu...coz ada satu lagi puzzle yang tak dijumpai...hehehehe...selamat mencuba...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...