About this Blog

This blog is created as a medium to sharing my thought, my life and to write anything i want...
I will try to add some useful information in this blog...
Let's assume this blog as a medium of learning...

I bear witness that there no other God except Allah, and , I bear witness that Muhammad (pbuh) is a servant of Allah and His Messenger...

Wednesday, January 5, 2011

New Year Activities....


assalammualaikum....

sekarang ni x sempat nak update post yang bertulis...nak update post yang bergambar ja....
ah, kali ni nak upload aktiviti masa new year...1 jan 2011....

hehehehhe....apa ek yang kami buat time ni...kami plan nak g tengok sunrise dekat Bukit Broga....so, semua setuju untuk bertolak pukul 4 pagi pada 1 hb tersebut.... aktiviti ini disertai oleh 10 orang lelaki dan 9 orang perempuan....

thanks to PM program ni..iaitu pak choi....ya...tepuk tangan sikit untuk dia.....

tanpa membuang masa, jom tengok gambar2 kami dan gambar yang saya cacatkan...hahahha...saya suka lau buat gambar jadi x lawa ni..suka cai pasal untuk kena marah...pastu asa bersalah sendiri...sengal...hahahaha...

dan mostly, gambar saya semua tutup mata...hahahah...mengantuk seh.....dah la tido lewat.....

 pukul 3 lebih2...berkumpul kat tangga besar... sempat lagi memachokan diri....

  lawa tak???subhanallah... indah sangat....saya suka...

 wat do u think???nice pictre ka x????antara semua ni, saya sorang ja pakai jeans...yang lain track...

 bila terasa rindu....nyanyian dafi...ok, gambar ni mencetuskan kontrovesi....gara2 zul yang mengatakan saya ni dafi...sebab rambut nak sma...ngan muka macam ngah fikir seseorang ni, lagi la dikontrovesikan.....hahahahha... wat do u think???
 gambar kami..except x da afiq dosmy yang bertugas sbagai juru kamera...tak pa afiq..teruskan tugas ang..hahahaha...janji gambar kami ada..
 masing2 tengah menikmati udara segar...best kot dok kat sini..angin mendayu2 ja...perh....
 gambar ms vp yang dicacatkan oleh saya...kan bagus kalau saya posing elok sikit..hahahhaha....
 aktiviti kendiri....hahaha..saya yang tengah menelan sandwich....ish...apa ek saya ni, makan berdiri lak...thanks kepada sapa yang wat sandwich ni...
 x ingat lak bila gambar ni di snap...hehehehhe
 sekali lagi gambar ms vp dicacatkan oleh saya...hehehehe...nampak sweater kesayangan saya yang koko tu...hehehehe
 masa ni ngah setting nak solat subuh kat atas bukit tu...enjoy, enjoy juga....benda wajib jangan tinggal....

 yang galas beg tu la PM kitorang..farid adnan a.k.a pak choi.... saya lak, hafizullah a.k.a pak lah.... yang sebelah tu zul....saya nak membesar...sebab tu saya keja makan ja...ahahaha...main2 ja...
 entitled.~~~~~~
 sekali lagi menganggu gambar ms vp...nak wat guana....doh dia tangkap gambar kat tempat saya ada..sure saya cacatkan...hahahhaha...ah, 1 g, ms vp ni garang...hahahaha...beware ngan dia...tapi kalau dia nak marah saya, saya rasa saya buat muka comel, mesti dia x marah.....hahahahha....kat orang lain pun sama juga....hehehehehe...saya kan comel... perasan seketika...lallalalala
 ~~~~untitled~~~~
inilah jejaka2 yang ensem...hehehehe..korang jangan bangga lak..

thanks to afiq dosmy, farisah yang snap gambar.....tanpa diorang, x da la gambar saya....hahahhahaha....
banyak lagi gambar, tapi x kan nak letak smua...ni blog..bukan album..hahahahaha....

and thanks kat semua yang terlibat...memang enjoy...and sory to orang2 yang saya menyibuk dalam gabar mereka....

2 comments:

zazaw said...

weaaa broga wey
pergi tak ajakkkkk
dush dush dushhhhhhh

hafeez said...

mana sempat nak ajak ko...confirm2 ko x bangun tido lagi time tu...hahahahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...