About this Blog

This blog is created as a medium to sharing my thought, my life and to write anything i want...
I will try to add some useful information in this blog...
Let's assume this blog as a medium of learning...

I bear witness that there no other God except Allah, and , I bear witness that Muhammad (pbuh) is a servant of Allah and His Messenger...

Sunday, May 23, 2010

23 May 2010

hari ni x semena-mena buka emel hotmail n emel facebook....
so..baca la message yg orang yg aku rindu tu anta...nak delete..tapi sayang...coz bnda tu kenangan.....hum.....

memang aku rindu kat dia...tapi sekarang aku lebih suka simpan semua perasaan aku...dulu lau aku sedih aku selalu message dan luangkan masa dengan dia sampai dah kurang dah sedih....

aduh....sekarang aku dah takut nak cari orang time aku sedih...somehow....really miss her....hum...juz keep it la......i wonder what is she doing rite now?????curious ni.....huhuhuhuuh..
tapi aku x berdaya...hum....

hari ni aku asa nak membaca...tapi aku x tau nak membaca apa....hum.....nak tengok anime...tapi x da mood....hum...nak tengok movie pun x da mood...yang ada mood sekarang, juz wanna see her smile...juz wanna see her happy....hope, the guy she loved will confess to her as soon as possible...coz i juz wanna see her happy...hum...

ludwig van beethoven pernah tulis surat cinta untuk orang yang dia cintai...tapi, tak mention da name....hum...i thought i wanna do da same thing...hehehhee...tapi, mampukah aku?????

i know dat, aku slalu nasihat orang...tapi aku kadang2 perlukan orang untuk nasihat aku juga....hum...dulu dia tu penah gak nasihat aku....hahhaahahhaaha....hum...alangkah bagusnya...

saja nak tulis dekat sini sebab kurang orang...hehehehe...hum...aku ada idea nak tulis ni ja....nak tulis tentang laut..tapi, tak ada idea dan tak ada benda lagi yang boleh inspired me...

hummm....apa pun,aku berdoa pada Mu, Ya Allah......
tenangkanlah hatiku.....Engkau saja yang berhak ke atas hati aku...Amin...

2 comments:

Anonymous said...

tulis novel la pak lah.nt buleh publish.dapat duet banyak...

hafeez said...

to anonymous....
boleh ja nak tulis novel,tapi kena blajar cara nak tulis dulu la...huhuhuhu...ada cadangan???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...