About this Blog

This blog is created as a medium to sharing my thought, my life and to write anything i want...
I will try to add some useful information in this blog...
Let's assume this blog as a medium of learning...

I bear witness that there no other God except Allah, and , I bear witness that Muhammad (pbuh) is a servant of Allah and His Messenger...

Tuesday, May 25, 2010

B 450....

hehehehhehehehe.....B 450.....em....macam mana ek nak start??????
um....saya sayang kamu B450....
kerana kamu bakal menjadi teman rapat saya...
kerana kamu akan jadi tempat saya hilangkan boring...
kerana kamu akan menjadi perantara untuk saya berkomunikasi...
kerana kamu akn menjadi tempat saya luahkan kesedihan dan kegembiraan saya..
jangan tinggalkan saya ya.....
kerana saya amat memerlukan awak sekarang...
kini saya ada awak ja....
moga awak tetap ada di samping saya ya...
hehehehehhe....

um,saya x tahu la macam mana hidup saya sekarang kalau awak x muncul lagi....
Alhamdulillah....syukur sangat kepada Allah...
dia bagi awak pada saya...mgkin Allah tahu saya akan bersedih selepas ni...
um...sekarang saya boleh kurangkan kesedihan saya dengan adanya awak....

SAYA SAYANG B 450......

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...