About this Blog

This blog is created as a medium to sharing my thought, my life and to write anything i want...
I will try to add some useful information in this blog...
Let's assume this blog as a medium of learning...

I bear witness that there no other God except Allah, and , I bear witness that Muhammad (pbuh) is a servant of Allah and His Messenger...

Saturday, May 22, 2010

bicara hatiku (22 may 2010)

Minggu ni aku tak ada kelas langsung........selalu habiskan masa dengan tengok anime dan tidur....boring betul minggu ni....suasana short sem minggu ni sunyi ja...semua orang balik....hum...tak ada orang nak enjoy....handphone ku pula dah lama dah diam...my life totally change....hidup sekarang, ...menulis bila ada benda nak tulis....makan...tido...tengok anime...

hum...aku kadang sedih juga....fikir2 balik, rasa menyesal coz said to her dat i love her....lagipun kat hati dia dah ada seseorang....buat apa nak kacau kan???hahahaha....apa la aku ni....lau dulu, ada ja orang yang nak dengar or layan aku...kalau tahu jadi macam ni,aku asa lebih baik aku simpan ja perasaan tu....dulu hidup macam ceria sikit...now, agak sedih la...hehehehhe...tapi x pa...maybe ada hikmahnya...orang cakap,kalau kita sayang seseorang tu,kita lepaskan bagi dia happy...selama ni aku mampu ja lepaskan segalanya...tapi kenapa kali ni macam payah nak lepaskan ek????aku tak suka kalau aku boring.....


sekarang....things have been so complicated....alone....sad....bored...kosong ja asa....nak buat macam mana kan???hidup manusia tak selalu nya ceria....tak selalunya sedih....tak selalunya boring...kalau hidup manusia tu selalu ja happy,kita tak akan sedar nilai happy tu...At this moment, i am thinking about her....about da past....my promises....aku asa sebab aku x leh tinggal tu mungkin sebab janji2 aku...huhhuhuhu...aku risau kalau benda yang aku risaukan berlaku....hum....peningnya...

actually, aku penah hidup dalam kesedihan n keseorangan sebelum ni...hum...i think, soon i will able to live my life again....hehehehheehe...at least, now i can watch anime...dapat juga anime tu gembirakan aku....lagipun,mesti dia tengah gembira sekarang......hehehhehehe...bagus la kalu dia gembira....tp,kadang2 aku rasa bersalah sebab aku macam melarikan diri...coz aku x suka kacau benda orang...aku pon x paham dengan diri aku...hahahhahaha....

hidup masih panjang lagi....oit hatiku...anggap ja ni ujian....hahhahhaha...relax ya....kalau jodoh x kemana...lagipun,sedar la diri tu (kataku kepada ku sendiri..)...hahahhaa...aku x la sebaik mana pun....ada gak salah...tak la alim sangat...kadang2 lewat gak solat...ada gak kata2 kat orang...lau aku betul2 x puas ati la...lau aku leh sabar aku diam ja...hahhhaahahaha...mungkin orang yang dia suka tu lebih baik..hehehheheheelok la lau macam tu....sebenarnya aku ni pendiam juga...hahahaha....

ah...leganya....ceria sekejap hati aku.....hahhahahhahaha.....saja2 aku nak tulis coz aku boring n sedih sangat masa ni....hehehehehe...tak tahu nak luah kat sapa....at least dah hilang dah sikit perasan tu...hahhahaha...aku nak baca buku,tapi semua macam x menarik...adoi...nak download muzik ciptaan beethoven.chopin ngan mozart dah la x leh....hah...japg aku nak tengok cerita secret.....bez2....hahhahhahaha....

oit hati...ingat...hidup ni x sentiasa ceria...x sentiasa sedih....hidup ni macam lautan......kadang2 tenang...kadang2 bergelora....dalam laut tu banyak lagi benda kita tak treasure...hahhahahha...macam2 ada dalam laut tu....hum....aku nak cari idea ndan nak tulis tentang laut lak...hahahahhaha...tpi nak kena g tengok laut la....hehhehehhe...nak pergi laut nanti2......x sabarnya....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...