About this Blog

This blog is created as a medium to sharing my thought, my life and to write anything i want...
I will try to add some useful information in this blog...
Let's assume this blog as a medium of learning...

I bear witness that there no other God except Allah, and , I bear witness that Muhammad (pbuh) is a servant of Allah and His Messenger...

Wednesday, May 12, 2010

kuiz oh kuiz....

harini hari rabu....pagi tadi ada kuiz Intermediate Accounting (IA)....susah juga.....soklan tricky....but somehow,dapat figure it out, tapi lepas anta kuiz tu baru sedar kecuain dalam menjawab...rupa-rupanya soalan nak income statement each product...aku buat income statement untuk department...dah la salah kat situ satu, pastu sedar lak yang aku salah ambik figure ending finished goods....adussss....nasi dah jadi bubur...sedikit tertekan juga lepas kuiz tu...for sure aku dapat sikit....petang ni madam bagi balik kuiz 1 buat minggu lepas....dapat 0.5 dari full mark.....hahahhaha....sikit juga....tu lah hang....main lagi....tengok lagi One piece....monolog ku sendirian.....

hari jumaat ni dah mid term....tapi kepala otak aku masih lagi kurang penuh ngan IA....
kepala keja ingat one piece ja...hahahaahhaha...apa nak jadi la ngan anak pak cik bakar soang ni....
rajin sungguh main.....bila dalam kelas aku memang faham...bila buat aku leh ja buat....
tapi bila mai kuiz or test, semuanya hilang...hahahahha
ada dua hari lagi sebelum test..nak kena faham betul-betul ni....
gambate....


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...