About this Blog

This blog is created as a medium to sharing my thought, my life and to write anything i want...
I will try to add some useful information in this blog...
Let's assume this blog as a medium of learning...

I bear witness that there no other God except Allah, and , I bear witness that Muhammad (pbuh) is a servant of Allah and His Messenger...

Saturday, April 23, 2011

Book Fair and The Mall.....

"Rindu datangnya dari ingatan,
Ingatan terhasil daripada perkenalan,
Perkenalan terukir daripada sebuah pertemuan,
Pertemuan terbina dari sekuntum senyuman" :-)
idea= book fair...

ok...ayat di atas tu untuk someone....hehehehe... macam mana sya leh come out ngan ayat ni???
saya teringat kat seseorng and then terpandang satu novel dekat tempat karangkraf tu.... lupa tajuk novel tu, tapu hujung dia rindu... masa tu dah terfikir ayat...cuma still lagi dalam raw idea... then, on the way nak g makan, time tu mula susun ayat....

ah, book fair kali ni saya asa x bez.... ya la...end of the semester....meaning, duit da tadak....huhuhuhu...so, saya x leh la borong buku2... tapi, ok gak... coz buku2 sebelum ni x habis lagi baca...heehhehehe...tapi, kelmarin saya beli juga buku... 2 buah...total expenses, RM 4 untuk dua buah buku.... satu harga seringgit, satu lagi harga 3 ringit...hehehhehe....ok la...even buku tu buku out dated, tapi, macam useful ja....lau ada duit, saya dah beli banyak dah buku out dated tu.... macam barang antik la...hehehhee....

macam mana taste saya???pelik kan???hehhehehe.... btw, x jalan habis pon..saya pegi petang...huhuhuhu...jalan2 macam tu ja.... hum, saya ada gambar nak upload...gambar berinformasi ngan gambar sengal...ahhahaha


 napa ngan gambar telefon ni???saja ja....pondok telefon ni warna merah macam dalam ceta superman...ingat nak wat aksi, tapi, it locked...huhuhuhuh

ni gambar patung thailand kot....saya tangkap cepat2 sebab takut tuan kedai ni marah....hahhaaha...



 ah, ni gambar beriformasi...kalau nak tau,klik la....hehhehhe... btw, ni gambar yang tulis ada kapsul masa tertanam dekat The Mall and akan dibuka pada tahun 2087....lama tu.... i might be dead at that time....


ah, ni gambar patung tu....kedai tu dekat atas the mall...jalan nak g surau dekat The Mall...

um, yang tu sahaja kot...hehehehhe.....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...