About this Blog

This blog is created as a medium to sharing my thought, my life and to write anything i want...
I will try to add some useful information in this blog...
Let's assume this blog as a medium of learning...

I bear witness that there no other God except Allah, and , I bear witness that Muhammad (pbuh) is a servant of Allah and His Messenger...

Thursday, April 21, 2011

Penilaian Diri Aku

Assalammualaikum/ Greetings...

hum....agak lama juga x mengupdate blog ni....perlu ka saya bagi reason??? banyak reasonnya....dan reason yang para blogger selalu bgi... sibuk..kekangan masa... x da mood... x da bnda nak ceta...ahhahaha

without further a due, jom tengok review tentang saya sebagai seorang headcom....huhuhuhu...7 respondents from 9....huhuhu...


overall ek....
saya seorang ketua yang ok la...ngan rating sederhana.... kadang2 agak membebankan  orang bawahan juga...huhuhuhu...hum, diorang ckap saya menjalankan tugas saya sebaiknya.... i hope so... pastu adakah saya teliti? diorang respon kata agak teliti la....huhuhuhu... cerewet btul saya ni.... adakah saya layak jadi seorang ketua??hum, sedrhana la saya assume...so far ok lagi...saya ni tegas ke tak eh???based on respon, saya rasa saya x berapa tegas sangat la..huhuhuhu...

hum, dari segi peribadi pula, saya suka assume saya ni still on average...based on respon...eventhough banyak bagi respon bagus, i would prefer sederhana...which mean saya kena berusha lagi...em, sama ada sya ni frendly or tak, diorang(mostly) cakap saya agak frendly...tentang pengalaman bekerja dengan saya, seems, ok la...average.....dan sama ada saya professional or tak ni, sya on average....hehhehhe..

overall, saya kena improve lagi.....ah, skang untuk komen n suggestions lak...

saya tanya apa yang saya patut perbaiki....i think, i shall summarized all  kot...hehehhe
basically, saya kena perbaiki communication skill saya, understanding skill saya, presentation skill, tegas sikit...kena light up atmosphere...the last one quite difficult...

saya ada tanya apa yang patut saya kekalkan or maintain....  basically, diorang soh saya maintain yang sekarang ni...macam...sikap frendly, medium person,berfikiran jauh, sikap yang sedia mmberi tunjuk ajar...hum, basiclly, macam tu la...


adakah kamu berpuas hati dengan layanan saya sebagai seorang ketua biro???
hum, answers are, so far, ok...but, there is something i should take note... understanding skill...saya macam kurang memahami diorang....huhuhuhu

as for overall, i am quite ok la...juz need to improve in certain aspects... have to understand more... i will try to be better in the future...thanks all.... realy appreciate that.... thanks to farid, daniel, aiman, tahir, ainul, isti, hajar, sumaiyah and hidayah....

:-)





3 comments:

NA. said...

wah. teringat time pegang jawatam dulu. even hanya penolong biro, dalam meeting, tak berapa nak participate sgt. ikut je. tapi kalau diberi tugas, akan dibuat sehabis baik, tee hee.

pelangi said...

u can be better.pengalaman akan mematangkan anda...

hafeez said...

thanks....:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...