About this Blog

This blog is created as a medium to sharing my thought, my life and to write anything i want...
I will try to add some useful information in this blog...
Let's assume this blog as a medium of learning...

I bear witness that there no other God except Allah, and , I bear witness that Muhammad (pbuh) is a servant of Allah and His Messenger...

Tuesday, November 16, 2010

Kematian itu Pasti....

Assalammualaikum....Alhamdulillah coz i am still breathing.....

Last night i had a tough journey from Bukit Jalil to Alor Star...why????because salah tiket....burn 40 ringgit...so, semalam beli la tiket lain...Alhamdulillah ada spare duit....huhuhuhuhu...lepas beli tu, tingall la dalam 15 ja dalam wllet ni...huhuhuhu....

Sebelum bertolak semalam dapat berita yang Tok Cik meninggal.....kak call bagitau....actually, setiap kali saya balik bercuti, mesti saya akan allocate time untuk melawat tok cik...maklum la, dia duduk sorang2....hum...sekarang dia dah x da...tinggal tok lang ja....hum...

Semalam, saya x dapat lelapkan mata sangat...banyak yang saya fikir about someone tu....huhuhuhuhu... and ada juga yang saya rasa menyesal..coz i know, i should not email her.....let forget bout it at da moment.....

Sampai ja dkat Pinang, tukar bas ke Sungai Petani lepas tu dari SP ke Alor Star lak...Saya sampai Alor Star dalam pukul 9 lbih juga la...huhuhuhu....then, terus pi rumah tok cik....Jenazah sampai pukul 11....huhuhuhuh...Alhamdulillah semuanya berjalan lancar....Moga rohnya diberkati....

Sepanjang pengebumian tu terasa insaf sikit sebab banyak benda yang saya masih jahil tentang hal pengurusan jenazah ni....Macam mana saya nak menjadi seorang suami dan ketua keluarga kalau hal Fardhu ain mahupun fardhu kifayah masih lagi jahil....this thought relate dengan yang saya fikir about someone tu....even though i like her, but i think i am not suitable for her....maybe....but, it depends on her answer....maybe she juz diam ja kot...hehehehe...give her time...

ok la...sampai sini ja...mak dah call....nak balik dah...sakang ni ngah online dkat kfc...huhuhuhuhu....sebab tu tulis ntah apa2 ni....nti maybe edit balik...

apa pun, al fatihah buat arwah....


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...