About this Blog

This blog is created as a medium to sharing my thought, my life and to write anything i want...
I will try to add some useful information in this blog...
Let's assume this blog as a medium of learning...

I bear witness that there no other God except Allah, and , I bear witness that Muhammad (pbuh) is a servant of Allah and His Messenger...

Sunday, July 11, 2010

Berakhirnya Cuti, Bermulanya Semester Baru....

Assalammualaikum.....

Berakhirnya cuti semester saya.....huhuhuhuhuhu...tak sedih dan tak gembira sangat...hehehehehehe......

Hum...cuti semester 3 minggu, but, i spent 2 minggu dekat rumah and 1 minggu dekat KL......Cuti semester ni banyak habiskan masa tido kat rumah, main game dan lepak2 dengan kawan2 lama....hehehehheehehhe....macam boring juga la....coz asa lonely sikit..hahahha...tapi dah tak kisah dah....benda dah lepas...even sempat dok rumah 2 minggu ja, i managed untuk pergi tempat yang saya nak pergi...contohnya pergi melawat tok cik ngan tok lang...setiap kali balik cuti mesti balik pi jenguk depa...hehehehehehhe...sapa lagi nak tengok depa kan...kena jaga juga hati orang tua2 tu..tak nak buat depa rasa depa dilupai...coz i know hot it feels bila ada orang tak ingat kita... Lepas tu pi rumah kawan2, jumpa kawan2...Alhamdulillah coz mampu pi jumpa kawan2 laki yang sama kelas dulu and kawan kaki lepak..tapi sayang tak sempat jumpa wan gemuk dan amin before balik sini....hum....cuti saya banyak diluangkan untuk tido dan main game kat laptop ja.....

Lepas tu, 4 hb malam, bertolak ke Kl coz ada appointment dengan doktor 6 hb...semester buka 12 hb that is tomorrow, so saya spent my holiday here dengan online dan tido.....hehehehe..kawan2 lain jadi committee taaruf, so tinggal la saya sorang2...nasib badan....feel agak lonely and boring....tapi tak la boring sangat...nasib baik leh online..Alhamdulillah.... Overall, saya sebenarnya tak kisah pun sama da cuti ka tak....coz saya ni mungkin berlain dari orang..hehehehhe....lagipun selepas ni saya nak kena biasakan dengan keadaan lonely tu...Moga Allah membantu saya dalam hidup ni..Amin....

9 hb aritu pula add/ drop or register subjek...agak geram juga coz saya mampu dapat 12 credit hours which mean i only dapat 4 sbjek..minimum workload tu....huhuhuhuhu...sedih juga.....tapi tak pa la...saya nak cuba add manual....hehehhehe..doakan saya dapat add manual....

azam sem baru??????saya selalu ka ada azam????heheheehehehee...actually, saya tak tahu apa azam saya....maybe i will try harder....try to understand more.....and lain2....yang penting, saya rasa saya nak enjoy and try to overcome the loneliness yang sedang melanda.....i hope i will be able to smile...hehehehehhe....selamat belajar untuk saya...hehehhehe...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...