About this Blog

This blog is created as a medium to sharing my thought, my life and to write anything i want...
I will try to add some useful information in this blog...
Let's assume this blog as a medium of learning...

I bear witness that there no other God except Allah, and , I bear witness that Muhammad (pbuh) is a servant of Allah and His Messenger...

Tuesday, July 27, 2010

Kelas, Meeting dan Interview....

assalammualaikum....

em, malam ni agak la tak teratur coz petang ni tiba2 dapat message ada meeting....pastu dapat interview untuk MRC= mahallah representative council and at da same time ada kelas Ungs...huhuhuhuhu..tapi, kelas la my priority..hahahhaha

pergi kelas yang amat happening tu sampai pukul 10.15...lepas tu hantar message kat member tanya boleh g interview lagi tak, dia cakap boleh...agak rushing la kuar dari kelas tu...hahahhaha...gelojoh betul saya.....sampai dekat mahallah office, relax la dalam 20 minit then masuk interview...masa masuk interview ni ada la juga kena dengan ustaz jamsuri ni...hahahahaha...tiba2 dia cakap pasal syiah masa kem kat ulu yam tu..salah saya juga...yang saya mula pi cakap tentang ahluss sunnah tu buat apa..hahahhaha...tapi, last skali dapat la jawab soalan dia....tapi sayangnya tak dapat ingat sanad ngan matan hadis Rasullullah yang mengatakan hanya Ahluss sunnah ja masuk syurga....

banyak juga la ustaz tanya....speaking lak macam apa ntah...main bantai ja..hahahahha...kalau la saya dapat jadi MRC, mesti sibuk kan kehidupan saya....huhuhuhuhuhu..saya dah la tak pandai manage masa...nampak gayanya, lepas ni saya kena belajar allocate masa la...huhuhuhuhu..tak sukanya saya.....apa2 pon harap Allah sentiasa menolong saya...Amin.....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...