About this Blog

This blog is created as a medium to sharing my thought, my life and to write anything i want...
I will try to add some useful information in this blog...
Let's assume this blog as a medium of learning...

I bear witness that there no other God except Allah, and , I bear witness that Muhammad (pbuh) is a servant of Allah and His Messenger...

Saturday, July 24, 2010

Minta Maaf....

em, post kali ni bertujuan nak meluahkan perasaan saya.....saya nak minta maaf...saya kadang2 tak tepati janji...huhuhuhuhu...actually, hari ahad ni that is besok, saya ada nak g workshop......pastu malam nak cuba ajar amin sikit2.....ahad ni workshop pukul 8 sampai 5 petang....memang saya nak pergi sangat workshop tu...tapi, saya asa bersalah kat person yang saya bagi nama tu...saya minta maaf awak....saya nak pergi tapi saya terpaksa batalkan.....coz malam tadi, 24 julai, pukul 2 pagi, ada member ajak pi camp...and lepas fikir2, saya decide nak pergi camp tu....saya minta maaf sangat2 ya....

malam tu lak, saya ada janji nak ajar amin, tapi rasanya mungkin x boleh juga..tapi saya akan cuba la...saya minta maaf amin....coz mungkin x dapat tolong....sorry....rasanya, minggu depan saya mungkin akan ada kuiz juga....dengan my assigment yang x siap lagi...huhuhuuhuuh..salah diri juga...coz before ni keja main game ja..and i think i would spend my saturday ni ngan buat keja sikit..tapi,huhuhuhuhuhuhu.....saya hanya mampu merancang...Allah jua yang menentukan.....

saya minta maaf ek...sorry....x berniat pun nak mungkiri janji....sorry....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...