About this Blog

This blog is created as a medium to sharing my thought, my life and to write anything i want...
I will try to add some useful information in this blog...
Let's assume this blog as a medium of learning...

I bear witness that there no other God except Allah, and , I bear witness that Muhammad (pbuh) is a servant of Allah and His Messenger...

Tuesday, July 27, 2010

i bought ...................

Assalammualaikum........

hehehehehhe...hari ni hari first ict fair di UIA...bertempat di CAC......lepas ja habis kelas Fiqh for Economist, ajak la fakhrurazi ni pi sana......masa lunch time tu...hahahahah...sebab saya puasa hari ni, x kisah sangat..hehehhehehe

sampai sana, tengok-tengok la mouse, skin dan lain2....tapi sebab kurang budget or lebih beter dikatakan saya tak ada duit dalam dompet tadi, so saya juz tengok2 ja....hehehhehehehe...lepas puas tengok2 tu, tengok jam dah dekat pukul 1.20....ajak la krul ni kuar....g solat...coz ada klas lak lepas tu.....

sebelum keluar tu, saya tengok-tengok la buku dekat situ and terpandang sebuah buku yang bertajuk "Quranic Law of Attraction"......lantas, pinjam la 10 ringgit dekat krul ni coz ada 5 ringgit ja....buku tu harga dia 13.90....huhuhuhu...Alhamdulillah la coz dapat juga beli buku tu.....hehehheehehehehe....

lagipun, kelmarin, kelas macroeconomic postponed and spent masa sembang dengan Amir mukhri.....my classmate and my friend.....banyak la sembang dengan dia....sampai la dia tanya saya tentang law of attraction.....saya cakap la, saya tahu sikit2 ja...coz x baca sangat tentang tu....lepas tu, masa nak balik bilik, saya memang fikir pun nanti saya nak cuba tulis tentang law of attraction tu.....

dan, harini Allah tolong saya dengan menunjukkan buku tu...dan dari perspektif Islam pula...memang seronok la sikit..hehehhehe..nanti saya boleh compare..tapi, risau juga coz saya banyak assignment dan banyak nak kena membaca.....hehehhehe...saya akan cuba juga untuk luangkan masa dekat buku ni....moga Allah sentiasa menolong saya...Amin.....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...