About this Blog

This blog is created as a medium to sharing my thought, my life and to write anything i want...
I will try to add some useful information in this blog...
Let's assume this blog as a medium of learning...

I bear witness that there no other God except Allah, and , I bear witness that Muhammad (pbuh) is a servant of Allah and His Messenger...

Wednesday, July 7, 2010

I am Talking To Myself...

Assalammualaikum...heheheehehe..ni lagi satu post yang merapu juga...malas nak susun jadual....lagipun tak tau nak ambik apa sem ni..huuhuhuuuhuhu

hum...cuma asa nak menulis ja....

kalau saya sedih sebab orang lupa saya,
"saya sendiri pun kadang2 lupakan Pencipta saya...."

kalau saya sedih bila orang sakiti saya,
"kadang2 aku ada juga sakiti orang tanpa aku sedari"

kalau saya terasa hati ngan orang,
"aku pun ada buat orang terasa hati juga..."

kalau saya sedih sebab tak da orang teman saya,
"aku pun kadang2 tak teman orang yang tengah keseorangan"

kalau saya fikir kawan2 aku lupa aku ka????
"mesti sebab aku lupakan depa"

ketika saya rasa saya susah,
"ada lagi orang yang susah dari aku"

huuuhuhuhuhu...saja ja nak tulis.....nak minta maaf juga kat semua orang...if i macam lupakan u all...bukan lupa sangat..tapi macam segan nak cari..takut menyusahkan u all...takut gak nak cari takut ganggu hidup orang...hum...sory22

3 comments:

budak kecik said...

http://ibnumustafa.blogspot.com/2010/04/kita-sering-bertanya-dan-al-quran-sudah.html

link yg aku share ni mungkin dapat kurangkan keresahan ko... (n_n)... peace... jgn la resah sangat dengan hidup... dalam hidup tidak perlu takowt dengan pandangan orang lain terhadap kiter.. cukuplah kite takowt dengan pandangan tuhan... nilaian antara 2 pandangan ini tidak boleh dibezakan kerana nilaian tuhan tidak dapat dibandingkan dengan sesiapa... sesungguhnya Allah maha mengetahui apa yg kamu ketahui dan tidak kamu ketahui... ^^

DeLL said...

tu sbb kita kena munasabah diri....sbb kdg2 kita ade wat salah...n at the same time kita kerap menyalahkan orang lain atas ape je terjadi..pernah ke kita salahkan diri sendiri dulu sblm menyalahkan org lain???jarang kot...
;) betul x???

hafeez said...

muaz>thanks

dalila>ada betulnya..thanks juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...