About this Blog

This blog is created as a medium to sharing my thought, my life and to write anything i want...
I will try to add some useful information in this blog...
Let's assume this blog as a medium of learning...

I bear witness that there no other God except Allah, and , I bear witness that Muhammad (pbuh) is a servant of Allah and His Messenger...

Monday, July 26, 2010

MALIC

assalammualaikum......

post kali ni tentang MALIC= Mahallah Ali Leadership Camp on 23 until 25.......hehheehehehehe....buat dekat Amberstone Resort...dekat Ulu Yam start dari 24 ngan 25.....23 tu buat kat UIA..hehehehehehe....um, actually tak ada niat pun nak join coz dah bagi nama nak join Adobe Photoshop Workshop....tapi ntah macam mana ikut juga...hahahhaha..isi borang pukul 2 pagi....

sampai dekat Ulu Yam tu dalam pukul 12 tengahari la..huhuhuhu..kena jalan kaki dalam setengah jam coz bas tak boleh masuk.....sampai2 tu makan dulu, lepas tu g jungle trekking....bez jungle trekking tu....leh mandi air terjun..hahahahha.....pas habis jungle trekking tu, ada la main2 jap...memang totally fun la...

masa dekat sana, time maghrib tu, ada la tengok golongan orang ni ssembahyang..memang pelik la juga cara diorang tu...pastu, bincang2 kawan cakap golongan Syiah....lepas habis bincang tu, terus prepare for cultural night....that night was awesome...group saya buat sketsa tentang Khalifah Umar..memang asa nak pecah perut tengok lakonan Syahid ngan Mohad....lawak gila....saya x took part pon coz saya jadi story teller ja...memang malam tu bez la....coz semua participant laki, so x segan sangat..hahahaha....

besoknya, masa lepas breakfast, nampak la ada buku percuma....golongan syiah tu bagi...so, saya ambik la...tujuan saya ambik tu bukan sebab saya nak mendalami syiah....tapi, nak cuba study tentang diorang..Insya Allah la...saya harap sangat ada masa nak study tentang tu..lagipun saya pernah baca dalam satu buku tentang hadith nabi yang mengatakan hanya Ahlus Sunnah ja masuk syurga....memang saya doakan iman saya tetap di landasan Ahlus Sunnah....

saja ja nak menulis serba ringkas coz i am kinda busy..asgmnt x buat lagi...hehehehehe....and semalam check emel and Alhamdulillah coz artikel yang saya hantar kat iluvislam tu dah di published...semoga banyak orang mampu paham apa yang saya nak sampaikan....tajuk artikel tu adalah keindahan sepohon pokok....saya ada juga tulis kat dalam fb ngan blog ni....hehehehhee

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...