About this Blog

This blog is created as a medium to sharing my thought, my life and to write anything i want...
I will try to add some useful information in this blog...
Let's assume this blog as a medium of learning...

I bear witness that there no other God except Allah, and , I bear witness that Muhammad (pbuh) is a servant of Allah and His Messenger...

Saturday, July 3, 2010

The Old Version of Me…

Selepas fikir2 semua benda yang berlaku, saya rasa, saya patut ubah sikap saya…maybe saya akan jadi saya yang dulu dalam sesetengah perkara…..mungkin itu yang terbaik…walaupun saya tak berapa nak suka hidup macam saya yang dulu…..tapi, bgaimana firman Allah dalam kitabnya:

Diwajibkan kamu berperang, sedangkan ia yang kamu benci. Boleh jadi sesuatu yang kamu benci itu amat baik untuk kamu dan boleh jadi sesuatu yang kamu sukai pula amat buruk untuk kamu. Allah Mengetahui sedangkan kamu tidak mengetahui. (Al-Baqarah ayat 216)

Mungkin saya tak suka keadaan saya yang dulu, tapi saya yang dulu lebih banyak buat orang happy…..where the secrets are hidden…..hehehehehe… so, saya ingat nak jadi saya yang dulu…coz saya tak nak bagi seseorang dan semua tu sedih dah…..hehehehe…saya yang dulu nak orang happy…kalau boleh semua orang…walaupun ada benda yang saya patut tanggung…hehehehe…

Lama juga nak buat keputusan…lagipun, saya bukanlah jenis seorang yang bijak buat keputusan sangat…selepas ni saya nak cuba jadi saya yang dulu dan mixed with saya yang sekarang…..conclusionnya, saya yang lebih tabah akan lahir…actually, saya nak jadi saya yang dulu tu dalam beberapa perkara ja…yang lain, saya yang sekarang la…hahahaha…..hehehehehee….

Hum…harini ni saya kena gunting rambut…huhuhuhuhu…dah pendek dah…sayang juga rambut yang panjang tu…hehehehe…tapi saya dah tanam azam dah dalam diri yang saya akan gunting rambut sebelum balik Gombak….eheheheehehe…..tak banyak nak bercerita coz lately ni banyak yang sedih…heehehehe…yang gembiranya, petang ni dapat kacau adik muzaffar….heheheehehehe…bagi dia nangis…..heheehhehe….pastu macam biasa la….kena buli dengan anak mak cik da….depa balik mai kampong plak petang ni….irfan keja nak mendandan rambut saya walaupun dah pendek…hahahahha

One more thing, saya boleh lepak dengan kawan saya……heheheheehhe….walaupun saya ja kena kutuk ngan depa ta saya cakap KL tapi, tak kisah….saya happy…walaupun sekejap…hahahhaha…

Alhamdulillah…terima kasih Ya Allah….

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...