About this Blog

This blog is created as a medium to sharing my thought, my life and to write anything i want...
I will try to add some useful information in this blog...
Let's assume this blog as a medium of learning...

I bear witness that there no other God except Allah, and , I bear witness that Muhammad (pbuh) is a servant of Allah and His Messenger...

Friday, December 31, 2010

Appreciation Night

Assalammualaikum...30/12/2010...
iaitu semalam....

 hehehhehe...saja ja nak upload gambar appreciation semalam....appreciation convest 2010...

 tengah fikir bila nak start ni...???huhuhuhu.

saya ngan afiq yang tengah berfikir.....hehehehe

aminudin ngan nooramin...amin kuasa dua...hehehehe

cermin mata saya yang baru...mendapat kritikan dan pujian...hehehhehe...lawa x??????

barisan committe grand exhibition.... tapi ada yang x dapat join...huhuhuhu...diorang ada klas dan lain2..

baru lepas performance ka ni????? macam cover album ja... kami hensem...

gaya santai kami jejaka macho....hahahaha

kami yang sedang bergurau cara kami...hehehehe..

bila kami mula happy....

gambar kesukaan saya...hehehee

GREX 10 memang mantap....


kami lah barisan yang unggul...

aku terkesima...hehehehe

x sempat posing la pula aku.... slack betul....

pm grex 10 a.k.a my frenz, a.k.a zul

lambat lak tangkap gambar saya yang tengah happy..perutku berbunyi...alallalalala

adik seha.... seha ja x da.....hahahha... seha, promote adik ek..jangan marah....

amin kuasa dua...

saya yang buat muka comel campur sengal...hahahaha

aji, sabah bah.....

my head com prep n tech.. fahmi yang tengah berangan...hahahaha....quite funny guy..hahaha

masing2 tengah lapar.. nak makan nasi beriani....hehehhehe....

lalallalalalalala



hehehehehe....sekian sahaja gambaran hidup saya...hehehehe.... ah, first time pakai baju pink....hehehhehe....bersama spek mata merah.....

Alhamdulillah rezeki dari Allah.....
forgot tu mention that thanks to Afiq dosmy...my rumate... dia yang tangkap gambar ni semua...

2 comments:

Shedyfairy said...

grex dah lame rasenya..haha.. nk tnya boleh??? bila nk dpt sijil...? haha

hafeez said...

saya tak tahu...x in charge benda tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...