About this Blog

This blog is created as a medium to sharing my thought, my life and to write anything i want...
I will try to add some useful information in this blog...
Let's assume this blog as a medium of learning...

I bear witness that there no other God except Allah, and , I bear witness that Muhammad (pbuh) is a servant of Allah and His Messenger...

Sunday, December 19, 2010

Rezeki ku di KLCC

assalammualaikum....

cerita hari tentang hari saya bergumbira..hehhehhe....Alhamdulillah harini rezeki saya dekat KLCC.... nak tahu kenapa saya cakap macam tu???? harini pak cik n family datang KL dan saya join sekali...

depa ajak awal lagi..masa hari jumaat aritu...ajak pi melaka....hehehhe... tetapi, malangnya, hari jumaat tu teramatlah sibuk....start dari awal pagi sampai ke tengah malam....huhuhuhu... pagi tu, start pukul 8.30, dah janji dengan alia untuk buat fm, lepas tu, dalam pukul 11, pi tolong setel benda untuk AGM JASA,...tapi, x buat pun...semuanya dah disetelkan oleh Hawa dengan Ecah....

lepas tu balik get ready untuk solat jumaat....petang tu pula meeting MRC sampai pukul 6 lebih.... malam pula pi syura kelab sampai la pukul 12 juga la....hahhahhaha....bz kan????non stop tu...... hehhehehe....tapi alhamdulillah ok lagi....masih kuat lagi.....sebab tu terpaksa tolak invitation pak cik ajak saya g melaka tu...
harini pula, hari ahad, sebenarnya x da plan apa2 pun..ingat nak siap kan keja ja.... dalam pukul 8 pagi, pak cik call tanya free x..???saya cakap free ja....hehhehe... then, g basuh2 seluar n baju, g breakfast, g beli paper then terus kuar....jumpa family pakcik dekat KL SENTRAL.... lepas tu sama2 kami pi KLCC....

kat KLCC tu, kami makan mee sizzling...hehehhee.... sedap...makan free lak tu... and as usual, i am the last one yang lambat habis....huhuhuhuhu.....kena juga la perli dengan mak cik da.... "ni baru makan ngan kami, lau ngan awek, mesti sopan lagi"....hahahhaha....mampu senyum ja....

lepas tu, kami pi PETROSAINS, tapi, tak da rezeki kat situ coz kami leh masuk pukul 4.30....huhuhuhuhu.... tapi ada la alternative plan..... pi AQUARIA.....hehehhehe..bez2....seronok.... tapi, MAHAL.... yang masuk dalam tu hanya saya, mak cik, isyraf, irfan....huhuhuhuhu....pak cik x nak join.... so, beli la package family.... RM 99....huhuhuhu...

masuk dalam tu, banyak juga la species- species yang x pernah tengok....quite enjoyable.... irfan siap namakan seekor ikan tu ikan senyum...ni gambar ikan tu...




lepas tu kami enjoy2 ja tengok hidupan laut tu..... lepas tu spend time sembang2 dekat taman KLCC....dalam pukul 4, kami bertolak balik.....saya sampai dekat uia dalam pukul 5.30, balik bilik dan setelkan keja AGM, iaitu buat reben sampai pukul 7, and while writing this entry, saya dekat venue untuk meeting AGM....hehehhehehe....

ah, jom tengok jadual hari sabtu saya pula.... saya pi lepak kat bilik pak choi dari pukul 10 pagi sampai 8 malam....menghabiskan 23 episod anime...hahahhahaha..... ni la serba sedikit aktiviti saya.....hehehehhe....

*sory tak da pic kat aquaria coz x da kamera..meeting dah nak start...jumpa lagi....

sambung semula....i got two meetings.... one starts at 8 pm dan satu lagi pukul 9.... Alhamdulillah i managed to attend both...tapi, agak letih juga...kaki ni dari pagi tadi pukul 8 sampai sekarang, pukul 10.30 masih lagi x berenti.....

yang ni ja kot.....ada benda lagi nak setel.... selamat malam semua....


3 comments:

Siti Zuraini said...

bestnye paklah,xboring sgtla kan kt sini...aish..diri ini selalu keboringan,hehe...

hafeez said...

tu pon sebab mak cik n family dia datang sini...kalau x, i was sleeping in my room....huhuhuhuhu....jom nanti kita buat program mahallah kat situ...hahahha

Yaqilah Othman said...

ala pk lah..ak susahkn ang ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...