About this Blog

This blog is created as a medium to sharing my thought, my life and to write anything i want...
I will try to add some useful information in this blog...
Let's assume this blog as a medium of learning...

I bear witness that there no other God except Allah, and , I bear witness that Muhammad (pbuh) is a servant of Allah and His Messenger...

Tuesday, December 7, 2010

result exam dan perkara hari ini..



Assalammualaikum…harini hari isnin…tarikh lak 6 disember 2010….uhuhuhuhu….harini juga, semua student UIA Gombak dalam keadaan hati yang sentiasa berdebar-debar, risau dan lain-lain….saya pun ada juga rasa berdebar tu…hehehehe….

Harini result exam sem lepas diumumkan pada pukul 4 petang….ok, masa tu, saya masih lagi menulis entri tentang isu air tu…hehehehehhe…masa tu orang tengah sibuk check result…saya sibuk benda lain….habis ja tulis entri tu, terus check result…

Masa tengah tunggu page tu loading, agak berdebar-debar la juga…. Bila tengok ja result tu, Alhamdulillah… ilmu yang dipelajari diberkati Allah….. walaupun ada juga dapat grade yang tak berapa elok, tapi Alhamdulillah coz increase juga pointer by 0.005…hehehehe..yang grade teruk tu saya rasa memang patut pun saya dapat…hehehhehehe...pastu called mak,  cakap dapat sekian2....

ah, masa kat rumah dulu, kakak tunjuk la sijil dia dapat senarai dekan.....hehehhehe... nak tahu tak apa saya cakap kat dia ngan mak....saya cakap, x pernah dok fikir pun nak bagi dapat senarai dekn...hahahhaha...buat apa nak senarai tu.... memang la menunjukkan yang kita ni pandai...tapi, bukan gaya saya la nak score dean list... kalau nak score, boleh ja, tapi tu bukan tujuan saya belajar... kalau boleh, saya nak faham apa yang saya belajar.... bila dah faham tu, senang ja nak dapatkan senarai dekan...kan????? kalau x dapat pun saya x kisah sangat...hehhehe....mak diam ja....nasib baik abah tak da malam tu...kalau abah ada, mesti kena juga perli sikit..... huhuhuhuhu...

Malam tu pula, ada meeting untuk program hari rabu ni…ok, malam ni agak enjoy juga… buat taaruf ngan budak2 modul and kitaorang main yang macam kipas tu… yang tulis 1st impression kita kat orang tu dan ini adalah feedback yang saya dapat…hehehehe

Feedback
-pendiam
-friendly
-ok
-comel
-baik
-suka bergaya kot
-penyabar
-chill
-kecik dan comel
-suka senyum.bagus
-smart
-senyuman manis
-rajin, baik….

Heheheehhee….

Ya ka saya macam ni????semuanya betul…hehehhehhe….memang saya ni kadang2 pendiam sikit…. Agak friendly la juga….comel???hum, boleh dipertimbangkan…hehehhehe…saya pun tak tahu saya comel ka tak…lau dah banyak orang cakap saya comel, saya mmg comel la…hehehhee…. Baik?????um, x tahu….korang nilai sendiri….. suka bergaya?????i did try untuk bergaya, tapi saya ni bukan jenis nak ikut orang…hehehhe…saya suka pakai apa yang saya rasa saya suka…. Penyabar????? Agak penyabar la juga….banyak benda yang mengajar saya erti kesabaran tu… Alhamdulillah….
Kecik dan comel????saya agak kecik la juga..tapi x kecik mana pun…orang ja Nampak saya kecik….tapi, saya tak kisah…saya dah diciptakan macam ni…terima seadanya...heheheheeehe.... Suka senyum????agak suka la juga.....tapi kadang2 tak senyum kalau saya macam gila2 tension.... senyuman manis?????ya ka?? tak tahu lak....hehehehhe... rajin??? maybe... rajin kadang2 ja kot...hehhehehe...adakalanya pemalas juga...manusia yang lemah kan...huhuhuhuhu..

so, apa lak pendapat korang tentang saya?????hheheheehehe....


5 comments:

Syazana R. said...

Alhamdulillah :)

DeLL said...

tahniah.......;) dean list ke????

DeLL said...

tambah satu lagi...anda seorg yg perasan...

zazaw said...

thee
tahniahhh (:

hafeez said...

welcme.....:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...