About this Blog

This blog is created as a medium to sharing my thought, my life and to write anything i want...
I will try to add some useful information in this blog...
Let's assume this blog as a medium of learning...

I bear witness that there no other God except Allah, and , I bear witness that Muhammad (pbuh) is a servant of Allah and His Messenger...

Monday, June 7, 2010

7th of June 2010

Masa: 1.40 a.m….

Tempat: bilik aku…

First of all, Alhamdulillah… Thanks God coz I am able to finish my report for Intermediate Accounting, even though only 40 percent was from my understanding and 60 percent from internet….huhuhuhuhuhuhu….. I feel ashamed with myself….sometimes…..

Tapi, nak buat macam mana….student….hahahahaha…tak semua student la buat macam ni…only those who are like me(agak kurang sikit rajin dan suka buat keja last minit) ja kot banyak buat macam ni….hehehhehe….

Actually, rasa malas sangat nak buat report ni…..coz I don’t like to do what I don’t understand…huhhuhuhuhuhuhu….somehow, bila fikir balik, salah diri sendiri….sapa suruh tak prepare and cari bahan awal2…besok nak compile baru nak siapkan malam ni…hehehhehehe….

Teringat pula kisah masa kat matrik Nilai dulu….penah tak tido sebab nak buat database….lagipun masa tu memang tengah gila nak buat database….sanggup x tido sebab nak faham tentang database tu…hehehhehe….database yang guna access tu…database yang simple ja…..hehehhehe…

Masa project database tu,memang tak cukup tido coz minat nak explore database tu lebih tinggi dari tidur…hehhehehehe…..alhamdulillah berbaloi coz result dapat A…

Tapi sem ni…ambik Intermediate Accounting….memang minat belajar subjek ni…tapi masa dapat tau da assignment tu, asa macam nak drop ja….adoi…dah la nak kena g interview…pastu present,pastu wat report,pastu submitkan interview yang dah direkodkan…hmmmmmm…memang saya tak suka buat assignment ni….lagipun dapat group yang tak berapa bez lak…hum….

Maybe salah saya juga kot sebab tak tanya diorang dan bincang ngan diorang…..hum…sampai sekarang tak tau sapa group leader….hahahahhaha…tapi tak pa la…benda tu dah x penting coz dah nak submit dah…sapa nak jadi group leader,jadi la…hahahahahha….

Kenapalah aku ni suka buat keja last2 minit…kadang2 aku x paham juga dengan aku ni…..adoi…..tapi ntah gak…kadang2 aku rasa, aku leh focus sikit bila buat keja last2 minit….hum….tapi malam ni memang gila juga la…dah la besok ada kuiz…x study lagi…hum…dah la previous kuiz macam hampeh…malam ni aku asa nak tido lewat ja….so aku beli la vanilla coke 1.5 liter….walaupun aku tau coke tu tak bagus,tapi ntah…aku asa aku nak sangat minum coke…tambah lak, air lemon tea yg 1.5 liter tu mahal seringgit dari coke…so aku pilih coke…hehehhehehehe.

Harap besok aku x tido dalam kelas sudah la….hehehehhehe..fikir2 balik, dah dekat sebulan aku keja tido lewat….hum….lewat tu dalam pukul 3 lebih….banyaknya sebab tengok one piece..hehehhehe..nanti aku nak ceta kenapa aku minat dengan one piece…..

Asanya cukup la sampai sini ja merapu..hahahhahaha….nak kena study pula…..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...