About this Blog

This blog is created as a medium to sharing my thought, my life and to write anything i want...
I will try to add some useful information in this blog...
Let's assume this blog as a medium of learning...

I bear witness that there no other God except Allah, and , I bear witness that Muhammad (pbuh) is a servant of Allah and His Messenger...

Tuesday, June 15, 2010

Merapu…..(not worth to read)

Assalammualaikum……

Huhuhuhuhuhuhuhu…….petang ni….14 june….harini study satu chapter ja…manufacturing account…pastu balik bilik main game sampai maghrib…..lepas solat ja explore laptop and terjumpa la lagu kiroro tajuk bez fren….huhuhuhuhuhu….bapa kali ulang dengar lagu ni….huhuhuhu….

Malam ni memang boring sangat2….x da mood nak study langsung…..hum…..malasnya…lagipun,kinda lonely gak…..lama dah x message ngan orang….lagipun x da orang nak msg..hahaha…hum…maxis baru topup selepas sebulan lebih….topup pun coz dapat free 5 ringgit lau topup 10…hahaahaha…topup ja la…himpun kredit…sesak2 leh guna….hehehehe….saya x tau apa nak merapu…juz wanna clear my mind ja….

Kadang2 asa nak msg orang..tapi x tau sapa,nak kacau and hantar msg dulu takut ganggu…lagipun saya tengah cuba belajar untuk tak ganggu orang…hum….asa macam dah jadi macam saya yang dulu la pula….masa ngah blaja kat skolah ngah first sem kat matrix…..juz me sendiri…tapi masa kat matrix tu memang agak lonely dari sekarang la…coz masa kat matrix dulu kena kick p UKC 1…member semua dok UKC 2…huhuhuhu…saya sorang ja tersadai kat situ….masa tu roommate ngan dak law….syamir, imran ngan soleh….hum…weekend ja diorang slalu balik…and juz saya soang ja….dok dalam bilik tu…huhuuhuhu…

Masa kat PJ dulu,asal habis kelas ja balik tido…..kebanyakkannya spent time untuk tido la….hehhehehe…kalau boring, p la lepak bilik zul,fawaz,abu dan lain2…x pon p UKC 2 untuk tengok tv…hehehehhe…masa kat PJ juga jarang msg..so sekarang kalau saya macam tensen or nak clear mind, tulis ja kat blog….hahahahaha…..

Um, 2, 3 hari lepas x buka fb…malas….hahahaha..banyak buka blog ja…..hehehehe..lagipun ngan stdy gak sikit…tu yang x nak buka tu…awal tu ingat nak deact ja fb tu, tapi bila fikir balik, x jadi la….heheheehe….

Malam ni, sebab boring and sedih sikit, terus tido…..start pukul 9 sampai 11……huhuhuhu…lepas bangun tu kuar g kiosk and beli air tea jenama C2….air ni reminds me masa kat nilai lak…hehhehehe…masa kat nilai tu, often juga la saya beli air ni…hehehehhe…sedap2..yum2…..

Sekarang tengah cuba nak jadi saya yang dulu….hehehe…..x tau apa baiknya saya yang dulu…hehehehe…apa2 pun sekarang ni juz cuba nak survive… ni baru dugaan kecik ja….ada lagi yang lebih besar….hehehehe… sekarang asa lagi ok dari yang dulu…coz leh blogging..heehehehe.….ada topic lain nak tulis sebenarnya….but,my mind seems overload ja,so merapu la sikit..hahahahaha….x tahu apa yang saya tulis….main tulis ja…..

Sekarang ngah having a cup of tea…..blogging…menulis entri guna Microsoft word…buka buku….listening to the music…..conclusion, sebenarnya saya teringat kat bez fren saya dulu…huhuhuhuhuhuhu…adoi….ntah apa2 saya merapu ni…hahahahha….ok la…nak sambung membaca…hahaha….sekian…terima kasih….

1 comments:

Yaqilah Othman said...

jom msg ak...hahahahah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...