About this Blog

This blog is created as a medium to sharing my thought, my life and to write anything i want...
I will try to add some useful information in this blog...
Let's assume this blog as a medium of learning...

I bear witness that there no other God except Allah, and , I bear witness that Muhammad (pbuh) is a servant of Allah and His Messenger...

Wednesday, June 16, 2010

nak angis....(not worth to read)

napa ntah masa ni saya rasa sedih sangat...saya x tahu nak buat apa tok gembira...saya cuma menulis sebab nak atasi air mata dari mengalir ja......hati ni dah mula mencari2....sampai bila2 pun saya akan cuba pegang janji....menjadi seorang yang suka memendam....ntah la...patut pendam ja selagi termampu...kadang2 sedih...kadang2 kosong.....

um...exam dah habis.....exam tadi pun jawab mana yang tau ja...huhuhu...ntah la dapat ok ke x nanti.....malam ni, InsyaAllah balik rumah....kalau balik rumah saya akan sedih lagi x?????mungkin...tapi saya akan cuba sembunyi...hehehehehe.....

balik rumah nanti nak tarik hidung mat alip sampai merah...geram kat hidung dia...saya suka usik budak2...tarik hidung dengan pipi depa...at least benda tu mampu happykan saya walaupun sekejap.....

sebab buka facebook tadi juga la terasa sedih.....huuhuhuhu..ntah kenapa saya sedih.....sssssshhhhh...rahsia...hehehehe....ntah la...japg nak layan lagu surrender.....pastu bez fren....selepas kau pergi...belum terpisah...pastu lagu exist..hehehehe...nak cari koleksi lagu yang ada tajuk hati....coz sebelum ni lagu tu dok dalam nset...permintaan hati,penjaga hati,cinta dalam hati,sandaran hati dan lain2....

dah gembira dah sikit.....hehehehe...saya menulis semua perasaan saya kat blog sebab nanti saya boleh baca balik....

ingat janji saya pula...
x kan cari walaupun boring...
pilihan terakhir....
x kacau walau macam mana pon...
cuba hidup independent..
nak sembunyikan kesedihan....
nak gembira walaupun terpaksa...
hahahahhaa

bukan saya x cari kegembiraan...tapi sebab janji saya, saya nak bersedih dahulu sekarang..hehehehe...

sekarang pon dah happy sikit...nasib baik la Allah kurniakan rezeki untuk memiliki Lenovo B450 ni....balik rumah nak fikir nama untuk laptop ni...sapa yang ada cadangan?????
hehehehehe......

balik rumah....main game...tido...habiskan beras mak....pastu main dan ngusik budak2 kecik...hehehehehe....ntah kenapa saya suka rahsiakan benda...dulu masa saya jatuh dan sakit tangan tu, saya x bagitau pun kat mak....abah.....hehehehehe...banyak benda saya rahsia dari family sendiri....hehehehe....x ank orang sedih or risau tentang saya....

tapi, saya sedar lagi la bahawa Allah ada dengan saya...kalau saya sedih sangat saya tulis ja...x pon buat apa yang patut....macam post before ni....hehehehe..dua jam sebelum exam...hehehehe

menulis mampu mengubati saya....buat masa sekarang...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...